Inderdaad, dat had ik nou ook. Die 'Penalty!'-uitroep klonk dan ook een soort van blij. Iets met een wens, vader en een gedachte enzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:08 schreef Jivis het volgende:
Ik vroeg me gisteren de hele tijd af waarom hij voor Japan was.
Gisteren had ie het erover dat de 'omstandigheden slecht waren: een zonnetje en 20 graden'. En het gras was ook niet goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Haunter het volgende:
Ik vond dat gedoe over penalty nog niet eens zo erg (scheidsrechter deed ook erg vaag), maar vooral de hele tijd dat gezeur om dat slechte veld.![]()
De hele tijd van die slappe excuses verzinnen.
Brazilië dekbed & Barcelona sloffenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
Grueter is openlijk fan van Brazilië. Zoveel is wel duidelijk.
Ik denk dat Grueter nog nooit een fluit in z'n mond gehad heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Roi het volgende:
"Kaka gaat geel krijgen, nou ja zeg! Zielig gedrag van de scheidsrechter, hij moet hem juist beschermen!"
Bij afwezigheid van Ronaldinho.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Platina het volgende:
Ah er is gelukkig al een klaagtopic. Wat een irritante kutcommentator zeg. Die zit zich op zeker af te trekken op Kaka.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |