Nouja als ik al zwanger ben is ;t 2 maanden of meer, hangt er vanaf hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef Gotrick het volgende:
We zullen het wel zien op de Fok! BBQ, of is een vrouwenmensch buik dan nog niet zo snel gegroeid bij zwangerschap?
Playmobile dan maar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Kan het nu over dingen gaan waar ik wel enigzins iets van afweet
Brazilië - Noord Korea?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Dat riep ik toch ook toen het over politiek ging en toen gingen jullie ook alleen maar doorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een Dora ava.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Ik heb weer een eze ava!
![]()
Hey Marijkequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Moet je onderschrift niet "not zo lovely @ all" zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat riep ik toch ook toen het over politiek ging en toen gingen jullie ook alleen maar door
Ja, ik zie hetquote:
Volgende ga ik watermerken ;Dquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wooohooo ik schuif maar weer eens aan om jullie te vergezellen in een avondje ouderwets Fok!
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Jaaaaa vorige week dinsdag en morgen kan ik het pasje ophalen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!En las ik nou dat je je rijbewijs gehaald hebt?
Omnomnom!!!quote:
JEUJ!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaa vorige week dinsdag en morgen kan ik het pasje ophalen!
Nice, gefeliquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jaaaaa vorige week dinsdag en morgen kan ik het pasje ophalen!
Ga wegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brazilië - Noord Korea?
Brazilië heeft aan alle 19 WK's meegedaan, en hem 5 keer gewonnen. Alle spelers krijgen bij een 6e winst een -omgerekend- half miljoen euro.
Dankje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ!Gefeliciteerd!
Ga je ook al op zoek naar een eigen auto?
Ja wel sjiek eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomnom!!!Long time no see! Hoe is het daar?
Zn ballen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet je doen
Of een plaatje er tussen voegen met iets van jou
Zo heel sneaky, 2 seconden, zodat je het bijna niet ziet. Echte sluikreclame
Zo zo.. ff een autotje krijgen.. dat doe je goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dankje!
Nou we hebben het huis tekoop staan en zodra die verkocht is en we een nieuw huis hebben krijg ik een autootje van mijn mama.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dankje!
Nou we hebben het huis tekoop staan en zodra die verkocht is en we een nieuw huis hebben krijg ik een autootje van mijn mama.
Wel sjiek?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja wel sjiek eigenlijk![]()
En daar in Zwolle?
2 seconden zie je juist welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet je doen
Of een plaatje er tussen voegen met iets van jou
Zo heel sneaky, 2 seconden, zodat je het bijna niet ziet. Echte sluikreclame
quote:
Joah!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2 seconden zie je juist wel
0.1 seconde ofzo
Ach ook alleen omdat we waarschijnlijk naar Duitsland gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zo zo.. ff een autotje krijgen.. dat doe je goed
je moet toch ook rekening houden met ze, hoor...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brazilië - Noord Korea?
Brazilië heeft aan alle 19 WK's meegedaan, en hem 5 keer gewonnen. Alle spelers krijgen bij een 6e winst een -omgerekend- half miljoen euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was? Das können Sie nicht machen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ook alleen omdat we waarschijnlijk naar Duitsland gaanDie huizen zijn echt verdomd goedkoop.
Wie wil dat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef Gotrick het volgende:
Noord-Korea is een faal land, maar ik wil toch stiekem Brazilië zien verliezen
En weet je ook waar in Duitsland?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ook alleen omdat we waarschijnlijk naar Duitsland gaanDie huizen zijn echt verdomd goedkoop.
Nee.quote:
Babyface in da avvquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!En dan een toffe foto van jou met een gekke bek die je trekt ofzo
Zodat je heel hard moet lachen als je onderbewuste het plaatje oppikt
Ez heeft geen babyfacequote:
Ik maak me ook geen illusies hoor schatquote:
Nicequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhm net over de grens bij groningen. Vlakbij Leer of iets dergelijks.
Ik zo te zien ook.quote:
Dan ga ik je wel mof noemen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Naja ook alleen als dat nog te koop is he.
Duitsland is prachtig hoorquote:
Moet toegeven dat Duitsland best oke is, heerlijk eten.. mooie natuur.. toffe mensen..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitsland is prachtig hoorMet groetere huizen, en grotere stukken land voor vele malen minder geld dan hier
Ik zou zo naar Duitsland verhuizen
Ik bied een tientje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach we moeten eerst ons huis nog kwijt hoor! Daarna mag je dat wel doen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |