SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje slingert haar kind even in bed
Hou je em wel heel, dan kan je er morgen ook nog van genietenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ew.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hou je em wel heel, dan kan je er morgen ook nog van genieten![]()
Wat is je PR? 50 centimeter?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien is het inderdaad maar goed dat jij geen kind hebquote:
blote mannen, bahquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Gotrick het volgende:
Heeft iemand de film "De helaasheid der dingen" gezien?
Straks ben ik zwangerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad maar goed dat jij geen kind heb
Zal ik helpen?quote:
Jij heb zo te lezen een google search gedaanquote:
Dan ben ik toch benieuwd wie de vader is...quote:
Nee, er hangt een krantenknipsel bij een lokaal Nederlands waar die foto ook op staatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij heb zo te lezen een google search gedaan![]()
Oh, naja die blote fietswedstrijd beslaat maar 2 minuten ofzo.. voor de rest meer blote vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er hangt een krantenknipsel bij een lokaal Nederlands waar die foto ook op staat
Doe je wel voorzichtig met Thijs?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
Jij dan toch.. of doe je het altijd met condoom?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wie de vader is...
Klinkt als een zware dag op je werk Trev..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met Thijs?
Bleg ik haat lange dagen
Heeft ze jou nog niks verteld over mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij dan toch.. of doe je het altijd met condoom?
Was het op zich ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Klinkt als een zware dag op je werk Trev..
Waarmee?quote:
Whut? Hoezo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heeft ze jou nog niks verteld over mij?
Iets van 6 maanden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben.
Zwanger. Zonder mij.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen, maar het moet wel altijd bij het onderwerp passen heh
Grapjas, hij kan niet eens een condoom omkrijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij dan toch.. of doe je het altijd met condoom?
Bijna 9!quote:
Ben jij nou jaloers?quote:
Blijft niet zitten, da's wat andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grapjas, hij kan niet eens een condoom omkrijgen
quote:
Hoe weet je nou dat ;t zonder jou is?quote:
Alsnog krijg je ;m maar halverwegequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blijft niet zitten, da's wat anders
That;s a firstquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ;t zonder jou is?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben.
Truequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog krijg je ;m maar halverwege
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik kan wel al een maand zwanger zijn hoorquote:
maar dat ben je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan wel al een maand zwanger zijn hoor
Ik welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers, zoals je merkt.
Niet?quote:
hangt een beetje er vanaf, hoelang iemand zwanger is en vooral of het de 1e is of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef Gotrick het volgende:
We zullen het wel zien op de Fok! BBQ, of is een vrouwenmensch buik dan nog niet zo snel gegroeid bij zwangerschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |