Proest! Mijn Cola, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Stropers.
hahahhhahahhahhaha tegen het tegenovergestelde van voorquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Racist.quote:
Wel een hoofdletter gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef dieselnoi het volgende:
Dit topic heeft niets met voetbal te maken. Laat staan met het wk2010.
De ts is dom of een troll. En om serieus antwoord op de vraag te geven het is ivorianen.
iemand die alles serieus neemt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef dieselnoi het volgende:
De ts is dom of een troll. En om serieus antwoord op de vraag te geven het is ivorianen.
Dat vind ik ook veel mooier, voor in de foldersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef NightH4wk het volgende:
Ivoorkust is niet meer correct. Het land wil alleen nog maar Côte d'Ivoire genoemd worden. Mafkezen.
Haha, nou ondanks je gezeik, waardeer ik je serieuze antwoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef dieselnoi het volgende:
Het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
NEGERS!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |