quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef wdn het volgende:
Geld dat alleen voor deze games? Of voor meerdere die even niet in de flyer staan(?)
Oh en is South Africa wat? ik ben niet zo van de voetbalgames maar wil er best wel 1 proberen voor die paar euroOf toch beter voor de standaard voetbalgame gaan fifa 10(edit hmm dat is south africa zo te zien) of pes(?)

Ik zou er misschien wel een PS3 voor aanschaffen mits ze leuk genoeg zijn, naast de aantrekkelijke exclusives die de PS3 al heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke boxart, MAAR! is dit het begin van een nieuwe PS2 > PS3 serie? Zit potentie in!

Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
MAAR! is dit het begin van een nieuwe PS2 > PS3 serie?
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1101698p1.htmlquote:In an interview with IGN during E3, Shuhei Yoshida, president of SCE's Worldwide Studios, confirmed the company will release more Blu-ray collections of PS2 games in the future.

Nice! Enig idee al wat allemaal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1101698p1.html

Team Ico Collection lijkt zoals eerder in dit topic aangegeven een zekerheidje. Verder? Zeg het maar. Jak & Daxter? Ratchet? The Getaway (quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice! Enig idee al wat allemaal?

Nou, er zijn best veel mogelijkheden jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Team Ico Collection lijkt zoals eerder in dit topic aangegeven een zekerheidje. Verder? Zeg het maar. Jak & Daxter? Ratchet? The Getaway ()?

Nu naar MMquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Oke, is het reeel dat er een prijsverlaging komt voor september? Anders koop ik hem vandaag bij de MM voor 250..Of 2de hands.. Wat is aan te raden?

Ik heb het net even gechecked, ik ging gewoon nog in 1 hit neer!quote:

Gelukkigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:06 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb het net even gechecked, ik ging gewoon nog in 1 hit neer!

Ik quote deze even voor de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:06 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb het net even gechecked, ik ging gewoon nog in 1 hit neer!

Okamiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:25 schreef SToRM81 het volgende:
Wel erg interessant die HD Classics
De Team Ico Collection zou ik ook wel direct kopen.

Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Oke, is het reeel dat er een prijsverlaging komt voor september?

Het ligt sowieso behoorlijk aan world tendency, soul level van je starting character, equipment, of je levend of in soulform bent. Dat zijn dingen die totaal niet uit dat gerucht blijken. Ik ga het zo nog even wat nauwkeuriger nalopen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik quote deze even voor de nabije toekomst.

Ik heb ook niets gemerkt van nerfs in de Europese versie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:33 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Het ligt sowieso behoorlijk aan world tendency, soul level van je starting character, equipment, of je levend of in soulform bent. Dat zijn dingen die totaal niet uit dat gerucht blijken. Ik ga het zo nog even wat nauwkeuriger nalopen.
[Edit]
Net even exact hetzelfde char aangemaakt met dus gelijke equipment en hetzelfde soul level. Allebei in soul form met een beetje white tendency. Damage van de red knight is toch echt gelijk.

Omdat ik de importversie al had gehad heb ik gewoon weer gesprongenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb wel al 1 verschil gemerkt. In de eerste stage kun je nu op dat muurtje richting de thief ring klimmen, en hoef je dus niet meer via de trap erop te vallenEASYMODE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |