Ik verwacht nog wel een keer een wedstrijd goed te hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Alles kan nog veranderenHet is een gek WK tot nu toe.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach jij kan naar de leuke dames op de tribune kijken, die heeft Brazilië altijd wel
quote:
Wat ben jij tegendraadsquote:
Welke details van mij? Ik zei alleen dat Fabioquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Nee, die details van jullie gister waren leuk om te horen
Nog zo 1, doe je huiswerk vooral als je gaat wijzenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Wij lezen de hele week al over jullie taferelen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Nee, die details van jullie gister waren leuk om te horen
Is er ook 1... en ik zei expres het algemene woord 'jullie'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke details van mij? Ik zei alleen dat Fabio
Ik ging er vanuit dat degene over wie ik het had zich wel aangesproken zouden voelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog zo 1, doe je huiswerk vooral als je gaat wijzen
Maarre het enige wat ik zei was lekkere billen en benen, details zul je van mij niet horenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is er ook 1... en ik zei expres het algemene woord 'jullie'
Ik zei ook 'jullie' maar dat telt kennelijk nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Is er ook 1... en ik zei expres het algemene woord 'jullie'
Zo bij 2 op een rij heeft het er alle schijn van ja.quote:
Dan is er toch ook geen reden om je aangesproken te voelen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maarre het enige wat ik zei was lekkere billen en benen, details zul je van mij niet horen
Ben blij dat jij naar andere dingen kijkt dan dommigheidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo bij 2 op een rij heeft het er alle schijn van ja.
Maar m'n mening wat betreft de Braziliaanse zal altijd zo zijn.
Aangezien ik de enige vrouw hier nu ben en je reageerde op mijn post.........quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen reden om je aangesproken te voelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |