Vaag dat er alleen een top 8 is, terwijl en toch meer subleagues warenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet daar op Subleagues klikken
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/stand
Beide faal 29, wij hebben er 17quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
19
Maar hun hebben ook echt hogere scores
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zie je die top 8?
Als ik op WK pool klassement (subleagues) kijk zie ik alleen users
nee hoor... moet je maar klikkenquote:
Omdat je minimaal 5 leden in je subleague meot hebben om in die topdinges te komen te staanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Vaag dat er alleen een top 8 is, terwijl en toch meer subleagues waren
Ow, da's een dubbele linkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groen is algemeen klassement
Rood is subleague klassement - waar je ook kan kijken wie er aan die subleague meedoet en hoeveel ze scoren
Ow ja ik had niet geklikt, zouden er 10 afgehaakt zijn dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee hoor... moet je maar klikken
Daar zie je dat het het er 19 zijn en niet 29 zoals daar staat
Ik hoop een potje met je meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat Brazilië - NK een leuke wedstrijd wordt
Het is dat 8 zo mooi is, anders zou ik best willen stijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je minimaal 5 leden in je subleague meot hebben om in die topdinges te komen te staan
Ach jij kan naar de leuke dames op de tribune kijken, die heeft Brazilië altijd welquote:
Siewosie horen links eigenlijk onderstreept te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's een dubbele link
Staat ook niet duidelijk aangegeven dan
Ow, nou, dan ga ik dat toch doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach jij kan naar de leuke dames op de tribune kijken, die heeft Brazilië altijd wel
Volgens mij moet je even op die link van Benny klikken daar staat dan achter meedoen die aanklikken en dan WK123 is het ww.quote:
Zie je, het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Siewosie horen links eigenlijk onderstreept te zijn
Thanks!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
190 punten?! Ja hoor
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/22
Wachtwoord: WK123
quote:
Heb ik ook nooit gezegdquote:
Dat kan ookquote:
Tja, de mensen van Fok hebben daar niet zoveel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gezegd
Maar volgens mij is dat een 'regel' binnen het website bouwen... iig dat het af moet wijken van normale tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |