eind van het jaar de new kids film wel kijken hé miss komt er iets voorbij geduwdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef qwerty101 het volgende:
ik vind het echt dom als je zo je wagen gaat versieren, maar ieder zijn ding natuurlijk!
Alwaysquote:
FYI: 12 juli is het wk weer afgelopenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:00 schreef Zanziee het volgende:
Ik heb mijn auto ook maar gepimpt! (ow hij was rood)
[ afbeelding ]
Tis toch een hip kleurtje ofnie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
![]()
Nee!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Het zijn maar kleine toeters van een gastoeter, en het zijn er maar twee. Ik begrijp je punt, maar ik denk niet dat het een punt is als we kijken naar een eventuele aanrijding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:39 schreef ElectricEye het volgende:
En hoe denk jij dat een voetganger of fietser die jij op de motorkap krijgt dat zal ervaren?
Aangezien een motorkap an sich al vervelend genoeg is, zal de politie dit zeker afkeuren!
Prima. Als je de TT wilt veranderen en/of de OP aan wilt passen, be my guest.quote:Misschien een grappig idee om dit topic om te vormen naar een oranje auto's topic ?? soort 'gespot' topic maar dan voor oranje gekken die je onderweg ziet rijden zeg maar ??
niet krijsenquote:
bluf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
En ik heb oranje waterpaint; de eerstvolgende keer dat ik dat matzwarte hok van je in de regio spot, ben je het haasje![]()
Don't count on itquote:
s'Gravenweg te Nieuwerkerkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |