staat er bijquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Een tekst?
"IK BEN EEN MONGOOL"
Was getekend: Kabelhaspel, Fokforum 2010.
zegt een oranje fan op fok?quote:
hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef porsche1 het volgende:
Hupf Holland Hupf! Alle Duitsers zijn homo.
Groeten porsche1, FOK! baas sinds 2007.
Zet dat maar op je auto.Pic er van graag.
quote:
alleen voor kabelhaspelquote:
Ik bied mij aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik moet er ook nog eens iets in gaan hangen.
Blowtje teveel weer zeker ??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Schrijf: De Turq op Fok! is niet goed wijs!![]()
of iets in die richting wat jij wil![]()
![]()
en je bussie is echt baas
eind van het jaar de new kids film wel kijken hé miss komt er iets voorbij geduwdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef qwerty101 het volgende:
ik vind het echt dom als je zo je wagen gaat versieren, maar ieder zijn ding natuurlijk!
Alwaysquote:
FYI: 12 juli is het wk weer afgelopenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:00 schreef Zanziee het volgende:
Ik heb mijn auto ook maar gepimpt! (ow hij was rood)
[ afbeelding ]
Tis toch een hip kleurtje ofnie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
![]()
Nee!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Het zijn maar kleine toeters van een gastoeter, en het zijn er maar twee. Ik begrijp je punt, maar ik denk niet dat het een punt is als we kijken naar een eventuele aanrijding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:39 schreef ElectricEye het volgende:
En hoe denk jij dat een voetganger of fietser die jij op de motorkap krijgt dat zal ervaren?
Aangezien een motorkap an sich al vervelend genoeg is, zal de politie dit zeker afkeuren!
Prima. Als je de TT wilt veranderen en/of de OP aan wilt passen, be my guest.quote:Misschien een grappig idee om dit topic om te vormen naar een oranje auto's topic ?? soort 'gespot' topic maar dan voor oranje gekken die je onderweg ziet rijden zeg maar ??
niet krijsenquote:
bluf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
En ik heb oranje waterpaint; de eerstvolgende keer dat ik dat matzwarte hok van je in de regio spot, ben je het haasje![]()
Don't count on itquote:
s'Gravenweg te Nieuwerkerkquote:
Ik weet waar 'ie staatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
s'Gravenweg te Nieuwerkerk
staat er nog de hele week, precies bij je eerdere spot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet waar ie staat, alleen rijd ik daar nu even niet langs rond de kok van 06.00 rijdik weg, en ik ben pas om een uurtje of 7 in de avond weer thuis, maar de eerste de beste keer dat ik hem zie staan en ik heb tijd...
Oh ja, en degene waar hij nu staat informeer ik niet, gewoon..... geen zin in...... en maken we het net dat beetje extra spannender voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Je hebt gelijk ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oh ja, en degene waar hij nu staat informeer ik niet, gewoon..... geen zin in...... en maken we het net dat beetje extra spannender voor je
Maak er wel ff een fotootje van en post hem hierquote:
Uiteraard post ik foto's áls het me luktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Maak er wel ff een fotootje van en post hem hier
ik zal echt liggen te gillen van de lach als die gozer verontwaardigt aan de telefoon zit
PS.... doe een beetje extra aan de achterwielranden, , komen weer een paar roestbubbeltjes op tevoorschijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef DR.Acula het volgende:
dit is mijn wk auto![]()
ben je toch best druk mee haha
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet mag...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:17 schreef Viper23rd het volgende:
[..]
Het zijn maar kleine toeters van een gastoeter, en het zijn er maar twee. Ik begrijp je punt, maar ik denk niet dat het een punt is als we kijken naar een eventuele aanrijding.
[..]
Prima. Als je de TT wilt veranderen en/of de OP aan wilt passen, be my guest.Ik begin vast:
http://www.fusyion.net/images/1.png
http://www.fusyion.net/images/2.png
http://www.fusyion.net/images/3.png
http://www.fusyion.net/images/4.png
http://www.fusyion.net/images/5.png
Een beter plaatje van de achterbank (met 3 grote beesies) volgt nog.
Ik had van de week idd zo'n vlaggetje op mijn motorkap. Kansloze ford voor me verloor dat ding bij nog geen 100 km/uur...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:02 schreef Grielen het volgende:
Een vriendin wilde van die raamvlaggetjes voor me kopen, maar toen zei ik dat dat echt niet gaat als ik dan 160 rij op de snelweg. Die dingen gaan er geheid afvliegen, en als je pech hebt staat er een agent die jou eventjes een milieuvervuiling boete aansmeert à la ¤90
officieel moet de kleur van het kenteken dezelfde zijn als de kleur ONDER de motorkap dus je mag de buitenkant gewoon overspuitenquote:
Volgens mij was dat inderdaad ook zo; onder de motorkap moet de kleur kloppen..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef DR.Acula het volgende:
[..]
officieel moet de kleur van het kenteken dezelfde zijn als de kleur ONDER de motorkap dus je mag de buitenkant gewoon overspuiten![]()
daarbij zit bij mijn mondeo de originele kleur ook nog op de auto (rood) dus ik ben niet bang voor een bekeuring
Vergeet je camera nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Een oranje WK auto topic! Ik heb gisteren met 3 vrienden voor tweehonderd euro een oud barrel c.q. Ford Orion gekocht. Vanavond zijn we van plan hem oranje te maken met het dak rood-wit-blauw.
nicequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef DR.Acula het volgende:
dit is mijn wk auto![]()
ben je toch best druk mee haha
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef kabelhaspel het volgende:
Een tekst?
"IK BEN EEN MONGOOL"
Was getekend: Kabelhaspel, Fokforum 2010.
Het is nu nog je kans om 'm zo op MP te zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:13 schreef T42 het volgende:
morgen ga ik hem weer wassen en zal alles er weer af zijn.
Ja, dus? Dan zijn teksten op je auto toch niet verboden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef T42 het volgende:
[..]
stift is op en donderdag moet hij naar de keuring
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan zijn teksten op je auto toch niet verboden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef T42 het volgende:
[..]
stift is op en donderdag moet hij naar de keuring
In Afrika:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:36 schreef Mercer het volgende:
Waar kan ik zo'n leeuwenstaart kopen die zo uit de achterbak hangt?![]()
[ afbeelding ]
Ik zag ze van de week bij zo'n pomp met zo'n schelp op het dak in de shop liggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:36 schreef Mercer het volgende:
Waar kan ik zo'n leeuwenstaart kopen die zo uit de achterbak hangt?![]()
[ afbeelding ]
wel als je ruiten en lichten ook vol zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan zijn teksten op je auto toch niet verboden?
Thanks!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag ze van de week bij zo'n pomp met zo'n schelp op het dak in de shop liggen![]()
He, eindhoven!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een kutkick zeg, maar goed dat ik nog een foto heb om te delen dan:
[ afbeelding ]
je zou die auto maar mee krijgen bij de garagequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een kutkick zeg, maar goed dat ik nog een foto heb om te delen dan:
[ afbeelding ]
zow spuit 11quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef kwabbel36 het volgende:
Het WK was wel leuk, vooral toen we naar de finale mochten. Alleen in de final verprusten ze het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |