Herkenbaar; http://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornisquote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Spoortie het volgende:
Mm, ik heb 't gevoel alsof ik zegmaar nergens van kan 'houden' als het ware, ik kan m'n gevoel voor dingen voor mezelf een soort van 'uitschakelen', dat het me van het ene moment op het andere moment niks meer boeit.. maar vind 't allemaal wel een beetje vreemd..
Voor een NT'er heet het idd hobby. Maar geloof me nou maar dat hij bij mij soms uitloopt tot veel meer dan een hobby. Dan kan ik uren achter de pc er meer over lezen, kost het me moeite om evt. aankopen te beperken enz.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef Autidude het volgende:
[..]
Voor een NT'er heet het hobby, als een hobby een obsessie wordt dan is het een fiep. Snap je?
Het MOET je leven overnemen, kortgezegd. Grote invloed etc etc.. Naja, hele verhalen.
Maar het is een eigen wereld. Als ik erin zit dan bestaat de rest niet.
Dit komt er echt eng dicht bij in de buurt..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef Autidude het volgende:
[..]
Herkenbaar; http://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis
Heb het op de lijst staan.. praten helpt.
Voorleggen aan je hulpverlener.. het is niet zeldzaam en ook niets om je voor te schamen.. Het hoort erbij en sluipt erin.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Dit komt er echt eng dicht bij in de buurt..
Ja, heb ik ook soms, dan denk ik gewoon na in blijkbaar mijn 'eigen wereld' dat ik me afsluit van alles wat er om me heen gebeurt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Stupendous76 het volgende:
Nog een andere vraag:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie 'van de wereld' lijken?
Ik weet van mijzelf dat ik dat heb, maar hoorde het laatst van een collega die mij zag lopen, maar zei dat ik 'compleet van de wereld was', helemaal weg met mijn gedachten.
50% van de dag..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Stupendous76 het volgende:
Nog een andere vraag:
Ik weet van mijzelf dat ik dat heb, maar hoorde het laatst van een collega die mij zag lopen, maar zei dat ik 'compleet van de wereld was', helemaal weg met mijn gedachten.
zou je het "van de wereld" lijken miss wat meer kunnen omschrijven, het lijkt wel dat ik zoiets heb. Op bepaalde momenten kan ik totaal in mijn eigen gedachten opgaan of mijn bezigheid of gewoon "in" de muur staren. Dat je me bij wijze van spreken ff wakker moet schudden, vaak zijn dit wel korte momentjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Stupendous76 het volgende:
Nog een andere vraag:
Hehe, oké! Ik snap het.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Autidude het volgende:
[..]
HA! nou dat is best wel uitgebreid ter sprake geweest.. en fieps worden over het algemeen een beejte offtopic gezien omdat het al snel uit de hand looptDaar zijn het immers fieps voor
![]()
Maar ja, en sommige meerdere. En dat gaat diep en uitgebreid en komt er steeds tussendoor wel naar boven.. maar je moet het niet uitlokken want dan komt er weer gezeik van dat het offtopic is.
Fieps komen gewoon tussendoor naar boven en dan moet er ook steeds weer ingegrepen worden.
Heb ik ook regelmatig. Ook dat ik zo in gedachten ben dat ik nét niet bij een of andere oplossing (voor een probleem) kan komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
zou je het "van de wereld" lijken miss wat meer kunnen omschrijven, het lijkt wel dat ik zoiets heb. Op bepaalde momenten kan ik totaal in mijn eigen gedachten opgaan of mijn bezigheid of gewoon "in" de muur staren. Dat je me bij wijze van spreken ff wakker moet schudden, vaak zijn dit wel korte momentjes.
't moet wel. Ik kan 'm je echter niet noemen, maar zal morgen eens aan m'n ouders vragen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Twizu het volgende:
Even een ander onderwerp aansnijden dan. Hebben jullie een fiep? Zo ja, vertel!
quote:
Dit dus, jullie komen zelden alleen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken dat ie het heeft.
Meelijwekkend.
hier net weer wakker gebeld door de familie met nieuwe info over oma's operatie, en kan niet slapen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:55 schreef ScarFace- het volgende:
@ ontopic nee ik heb geen fiep.
Die rare shit tussen 2 hersen helften(korte uitleg: de ene zorgt voor redeneren en nadenken de ander zegt je leeft in het nu en mensen met autisme schijjnen een rare combinatie te hebben of stoornis tussen die 2) is bij mij in het verleden wel aanwezig geweest denk ik maar dat is nu bijna niet meer.
Ik doe geen rare aankopen ofzo volgens mij. Het is me allemaal wel best.
Het enige wat ik merk is dat ik dood ziek word hier thuis.
Neem je 2 slaap pillen slaap je nog niet en het is niet tegeloven allemaal en van niet slapen gaan je gedachten ook helemaal flippen soms heb thuis totaal geen rust bah kut leven.
Een gedachte die ik bv vaak heb: hoe ga ik het uberhaubt later redden financieel.
Maar ik heb wel 50 van die enorme complexe vraagstukken in mn hoofd(wel iets minder gelukkig)
Ik word ook wel eens zomaar aangesproken door mensen zo van hey kijk niet zo somber ja ik ben depressief ik heb het trouwens ook altijd ijskoud dat schijnt ook heel gewoon te zijn onder "onze populatie"
Ja heel veel drinken dat helpt wel daartegen.
Zomaar wat gedachtes on overzichtelijk hier neer geplempt.
Je gelooft het echt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:32 schreef ikke043 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, jullie komen zelden alleen.
Nee, helemaal niet. Maat het lijkt er lijkt er soms op.quote:
Wat wil je dan zeggen met "jullie komen zelden alleen"?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maat het lijkt er lijkt er soms op.
PS we kunnen niet met elkaar overweg. Misschien is het handig dat we vanaf nu elkaar negeren. Want hier is dit topic echt niet mee geholpen. Ik hoop dat de netelige sfeer van de laatste tijd eens plaats gaat maken voor iets beters. 
Sterkte Auti. Was ik gisteren nog vergeten te zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:52 schreef Autidude het volgende:
Turbo Turbo! pfff, ben nu al gesloopt..
Goed, de huisarts grijpt nu ook in. Goed gesprek gehad, medicatie weer omhoog. Longen en bloeddruk zijn in orde, hartslag is iets versneld.
Strakjes naar Voorzet.
Jammer dat ik het niet krijg duidelijk gemaakt, maar goed dat is zeker een inschattingsfout van mijn kant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Ikke,
Veel inlevingsvermogen heb je klaarblijkelijk niet, kan je wrs ook niks aan doen, wel een groot probleem. Maar buiten dat, zie je geen hemelsbrede verschillen in schrijftrant tussen mij en auti? Om maar iets te noemen...
Geen probleem als jij mij negeert, maar ik pak dingen anders aan.quote:[ afbeelding ]PS we kunnen niet met elkaar overweg. Misschien is het handig dat we vanaf nu elkaar negeren. Want hier is dit topic echt niet mee geholpen. Ik hoop dat de netelige sfeer van de laatste tijd eens plaats gaat maken voor iets beters. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |