Dress is one size fits almost all...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:51 schreef Rockabella het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een Bavaria Dress. Het liefste een maat S, maar M is ook prima.
Over de prijs worden we het wel eens via een PM.
Alleen in het stadionquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef timkoenderink het volgende:
Word ik niet opgepakt als ik zo'n ding bezit..
Tuurlijk snap ik dat...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
je snapt wel dat het sarcasme was ... ?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:51 schreef Rockabella het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een Bavaria Dress. Het liefste een maat S, maar M is ook prima.
Over de prijs worden we het wel eens via een PM.
Ik ben morgen in Amsterdam aan het werk en daar hadden ze tot van de week bij de Dekamarkt wel nog een hele stapel. Als je hem nog wilt (en ze zijn er nog) kan ik er een kopen en opsturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Rockabella het volgende:
Ze zijn overal weg helaas! Dus bij deze nog een kickje!
En deze kant ook eentje opsturenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben morgen in Amsterdam aan het werk en daar hadden ze tot van de week bij de Dekamarkt wel nog een hele stapel. Als je hem nog wilt (en ze zijn er nog) kan ik er een kopen en opsturen?
Eh best, maar niet graties natuurlijk hequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En deze kant ook eentje opsturen
Nee natuurlijk. Prijs voor het jurkje en verzendkosten natuurlijk. Moet je maar even een PM sturenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh best, maar niet graties natuurlijk he
Is goed, ik ga morgen ochtend meteen kijken en dan pm ik als het gelukt isquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk. Prijs voor het jurkje en verzendkosten natuurlijk. Moet je maar even een PM sturen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed, ik ga morgen ochtend meteen kijken en dan pm ik als het gelukt is
Heb nog wel grote enveloppen ook dus dan hopelijk zaterdag binnen
Would be great! Uiteraard vergoed ik de kosten + verzendkosten en een beetje extra voor de moeite!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed, ik ga morgen ochtend meteen kijken en dan pm ik als het gelukt is
Heb nog wel grote enveloppen ook dus dan hopelijk zaterdag binnen
Waarom de:quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat...Maar jij snapt wel dat het een inkoppertje was... ?
Balen thnx though!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:Sorry jongens...
![]()
Ik was heel hoopvol in de Dekamarkt vanmorgen, maar iemand heeft gister de laatste 10 pakken gekocht zei die meneer![]()
"misschien bij supermarktjes in gehuchtjes" aldus de man![]()
Spijt me. Als ik nog ergens er 1 zie neem ik hem meteen mee
Zonde! Ik ben ook nog opzoek geweest maar ze keken me aan alsof ik een shirt van Duitsland droeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:Sorry jongens...
![]()
Ik was heel hoopvol in de Dekamarkt vanmorgen, maar iemand heeft gister de laatste 10 pakken gekocht zei die meneer![]()
"misschien bij supermarktjes in gehuchtjes" aldus de man![]()
Spijt me. Als ik nog ergens er 1 zie neem ik hem meteen mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |