Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg, lach je me uit.
Als ik nee zeg, zeg je oh jammer ik had je wel willen versieren.
Dus ik laat mijn antwoord nog even in het midden.
Ik heb 1-0 slowakijke. Dus ik zit nu goed. Maar dat zal het wel weer niet blijvenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:
Wat een kans. Daar hadden ze mijn poule mee kunnen laten uitkomen.
Ik heb 2-0 voor Slowakije.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb 1-0 slowakijke. Dus ik zit nu goed. Maar dat zal het wel weer niet blijven
Ik werd gebeld door de huisbaas. Die wil dit weekend ook watquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
HAAAAAAAAAA ik werd gebeld door cosmo. ze willen me dit weekend al wat wat wat![]()
ik zal je eens bellen dat ik wat wil.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door de huisbaas. Die wil dit weekend ook wat
Ik werd gisteren gebeld door mij moeder. Dat ik de kapster had gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door de huisbaas. Die wil dit weekend ook wat
Een leven?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zal je eens bellen dat ik wat wil.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zal je eens bellen dat ik wat wil.
quote:
Dat doet hij wel netjes. Ivoorkust - Portugal is ook wel een toffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb zin in Brazil- Korea.
JONG TAE SE AKA DE KOREAANSE WAYNE ROONEY![]()
![]()
En je moet trouwens ook niet zo skir op een ultra skinny dieet gaan zoals die modellen want dat is ook lelijk.quote:
Een lekker wijf of 2 miljoen euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |