Hoi baggeruser ... sorry dat ik niet direct aangaf dat jij net als de TS een fervent aanhanger van pedofiliequote:
Vermoedelijk zat TS een minderjarig jongentje te geven in de treinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Frag_adder het volgende:
En hoe maakte ze uit jou schoenen op dat jij pedoisme (wtf dat kan geen woord zijn) steunt?
Of had je gewoon een T-shirt aan met die beer erop
En wat dan nog?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:33 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Hoi baggeruser ... sorry dat ik niet direct aangaf dat jij net als de TS een fervent aanhanger van pedofilie
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Frag_adder het volgende:
En hoe maakte ze uit jou schoenen op dat jij pedoisme (wtf dat kan geen woord zijn) steunt?
Of had je gewoon een T-shirt aan met die beer erop
Weet ik veel hoe die chick dat kent, heb haar niets gevraagdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:48 schreef Repeat het volgende:
Hoax, lekkere chimeids kennen pedobear niet.
Gemiste kans, ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
Weet ik veel hoe die chick dat kent, heb haar niets gevraagd. Misschien is ze de zus van Tabby.
Hoi treinmeisjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
TS is een stumper.
Edit= TS werd waarschijnlijk uitgelachen vanwege kleine voetjes. Kleine voetjes > kleine pielemuis.
Ben jij niet die FOK!-ster met dat kuifje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
TS is een stumper.
Edit= TS werd waarschijnlijk uitgelachen vanwege kleine voetjes. Kleine voetjes > kleine pielemuis.
Ben jij niet die FOK!-er die calorieën telt en op z'n eten let?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij niet die FOK!-ster met dat kuifje.
Kuifje? Nee, dat is Seven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij niet die FOK!-ster met dat kuifje.
Wat is er precies mis met het letten op wat je eet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ben jij niet die FOK!-er die calorieën telt en op z'n eten let?
Dronk jij trouwens ook geen frisdrank door een rietje omdat het je tanden aan zou tasten?
Jij zal wel een dikzak zijn dan, he.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ben jij niet die FOK!-er die calorieën telt en op z'n eten let?
Dronk jij trouwens ook geen frisdrank door een rietje omdat het je tanden aan zou tasten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |