* charmed_angel schreeuwt tegen iBenny dat het wel heel erg lang heeft geduurd en loopt verdrietig terug naar de WK SCquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankjewel c_a
* iBenny klimt naar beneden
Ik heb daar al antwoord gegeven op deze kwestiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel schreeuwt tegen iBenny dat het wel heel erg lang heeft geduurd en loopt verdrietig terug naar de WK SC
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Je haat me?!
Ben je nu al zo erg ongesteld
+1quote:
Verhelder ons onwetenden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag een Eliespaint![]()
Those were the days
Oehquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
back in the day, toen de mensen nog in de ffsc postten, ( en voor ik geregistreerd was op fok)
zat Loveless te huiveren bij het idee van een soa-test ofzo, waarbij ze een wattenstaafje in je leuter rossen
ElisaB was zo aardig om te voorzien in paints
de overige paints van ElisaB hebben ook een dergelijk legendarische status
Eliesje met haar flapje/driehoekje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
back in the day, toen de mensen nog in de ffsc postten, ( en voor ik geregistreerd was op fok)
zat Loveless te huiveren bij het idee van een soa-test ofzo, waarbij ze een wattenstaafje in je leuter rossen
ElisaB was zo aardig om te voorzien in paints
de overige paints van ElisaB hebben ook een dergelijk legendarische status
Goed, zeg.quote:
Ow, daar dachten we samen praktisch mee hoe je dat standje kon doen.quote:
Ben ik nu de enige die geen Eliesje paint archief heeft?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze was ook van ElisaB
[ afbeelding ]
Ik vis ze uit dit topic, plus de bladzijdes er naquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, daar dachten we samen praktisch mee hoe je dat standje kon doen.![]()
[..]
Ben ik nu de enige die geen Eliesje paint archief heeft?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |