oh ja, ik zie het nu op internetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar mn jurkje, maar dat logo?Is dat het logo van bavaria dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je WILT iets tussen de lettertjes doorlezen
Da's heel iets anders.
Ik wilde er alleen maar op wijzen dat 'op eigen kamer blijven' geen garanties gaf.
Verder niets. Ik gedraag me altijd keurig. Geen idee of GB en Ll nog iets hebben uitgespookt in het donker toen ik sliep (grapjuhhhhhh)
Of JJH en Erikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je WILT iets tussen de lettertjes doorlezen
Da's heel iets anders.
Ik wilde er alleen maar op wijzen dat 'op eigen kamer blijven' geen garanties gaf.
Verder niets. Ik gedraag me altijd keurig. Geen idee of GB en Ll nog iets hebben uitgespookt in het donker toen ik sliep (grapjuhhhhhh)
Ja, maar ik wist niet of ik dat mocht zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ook gewoon toen je wakker was hoor
En toen het licht was?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ook gewoon toen je wakker was hoor
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet of ik dat mocht zeggen
Ookquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook![]()
We hebben ons alleen even gedragen toen jullie er waren en toen Greys wakker en nuchter was. Toen ze lam was had ze toch niks door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Nou dan heb je je vast vermaakt, want ik was heel het weekend toeterlam!Ik zei nog; blijf van die blauwe flesjes af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisteren, ho maar. Die 30ers van tegenwoordig![]()
In blauwe flesjes zit toch altijd water?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei nog; blijf van die blauwe flesjes af.
Luisteren, ho maar. Die 30ers van tegenwoordig
Het zijn idd wel hockeymeisjes aan de foto's te zien, of iig niet het gebruikelijke wat bij voetbal zit nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Die hebben natuurlijk een hockeyclubje leuke meiden een zooi van die jurkjes en tripje Zuid-Afrika gegeven, betaald zich vanzelf terug, al die free publicity nu
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei nog; blijf van die blauwe flesjes af.
Luisteren, ho maar. Die 30ers van tegenwoordig
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nog een wonder dat een ieder in zn eigen kamer is gebleven tijdens het ESF-weekend
![]()
[..]
Ja hoor, het ging over seks zeker?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of JJH en Erik![]()
Cat en ik niet iig, dat weet ik dan weer zeker
Er zitten altijd mooie vrouwen op de tribune, alleen zelden uit Nederlandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn idd wel hockeymeisjes aan de foto's te zien, of iig niet het gebruikelijke wat bij voetbal zit nee.
Leuke meiden om te zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn idd wel hockeymeisjes aan de foto's te zien, of iig niet het gebruikelijke wat bij voetbal zit nee.
Dat had die man voor der ook doorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, deze heeft er geen topje onder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En aldus de Daily Mail zijn de Bavaria-sletjes Louder than vuvuzela's. Klik
Bedankt voor het opzoekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zitten altijd mooie vrouwen op de tribune, alleen zelden uit Nederland![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |