Tja, maar de zomer komt er weer aan, dus de terrasjes maar weer onveilig makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer even terug!![]()
En hier ook geen kisses of bekken btw
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn we een sneu zooitje. Hoop gekletst over gebek en gebatst, maar als het puntje bij paaltje komt (hihi) dan komt er niks van terecht
Ja hoor, het ging over seks zeker?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben gaan schuren sinds jij dat als tip gaf
Truequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, maar de zomer komt er weer aan, dus de terrasjes maar weer onveilig maken
quote:
quote:
Het hoeven ook geen naaktfoto's te zijn hoor!quote:
Jij had toch zo'n bavaria jurkje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen naaktfoto's te zijn hoor!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
En hoe bevalt het schuren / geschuurd worden Pisces?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen naaktfoto's te zijn hoor!
Ja, belachelijk he!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n bavaria jurkje?
Heb je gelezen van die meisjes in het stadion gisteren tijdens de wedstrijd?
Baantje als steward iets voor jou?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hadden ze gewoon die jurkjes uit moeten laten trekken
Neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Actiefoto's vind je niet exhibitionistisch?
wie zegt dat ze een mooi figuur hadden zodat het daarna nog steeds interessant was om naar te kijken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hadden ze gewoon die jurkjes uit moeten laten trekken
Geeft dat garanties dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nog een wonder dat een ieder in zn eigen kamer is gebleven tijdens het ESF-weekend
![]()
Wel als die Bavaria slettenclub weer in hun jurkjes komt. Dat hele zooitje (of een stel andere) liep ook al in/rond de Arena met Ned - Hon.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wie zegt dat ze een mooi figuur hadden zodat het daarna nog steeds interessant was om naar te kijken?
quote:
Ze zijn weer vrij, maar dat gouden logo mag dus nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, belachelijk he!
Omdat ze bavaria niet willen laten zien want dat is niet hun sponsor
De naam bavaria is al 100x vaker genoemd inmiddels dan de naam van hun sponsor (waar ik de naam niet van weet)
Maar ze waren NA de wedstrijd opgepakt toch? Zijn ze alweer vrij? (er staat toch geen bavaria op het jurkje?)
Ah, als die het waren dan wel jaquote:
Ik zit nu te kijken naar mn jurkje, maar dat logo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn weer vrij, maar dat gouden logo mag dus niet
Nee, je WILT iets tussen de lettertjes doorlezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik lees hier iets tussen de lettertjes door!
VERTEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |