och schei uit bij piet geeft hij aardig wat bewolking met regen aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef Salamando het volgende:
zaterdag en zondag is de neerslagkans 20 en 30%, zo hoog is dat toch niet?
Pietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
och schei uit bij piet geeft hij aardig wat bewolking met regen aan
ja ik heb net van die luchttoeters gehaalt...als ze winnen ga een een rondje rond het plein rennen met zon luchttoeter ...verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Zaterdag toch weer voeballuh kijkuh jonguh!
dat is minder ...ik heb er ook een lichte vorm van...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef friekin_ het volgende:
Het weer? HOOIKOORTS>
Heb het idee dat ik kapot ga
Terecht, met je inferieure gestel en je welvaartsziektes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef friekin_ het volgende:
Het weer? HOOIKOORTS>
Heb het idee dat ik kapot ga
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Terecht, met je inferieure gestel en je welvaartsziektes.
Survival of the fittest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]Pas 2 jaar last van.
Nie zo he
Bietje medelij
in het zuiden des lands...waar het meestal warmer isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef HugoBaas het volgende:
TS woont in een pauper deel van NL waar het dit weekend regende![]()
Ik heb alleen maar zon gezien
Over 2 weken kan ik je weer aan. En dan maak ik je kapot. Gij het heul mijn spierballeh nie gezien.quote:
Alles!?!quote:
TS heeft oranje oksels!quote:
oranje bilspleetquote:
Oranje poesjequote:
Viespeuk!quote:
Waar ging dit topic ook alweer over!?!quote:
oranje haar (op de tanden van TS)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar ging dit topic ook alweer over!?!
Ik dacht op d'r schaamlippen.quote:
Idd. jonguh lekker n biertje der bij relaxed op de luxueuze bank tv erbij voetbal wedstrijd erop wat te vreten erbij net een directeur jonguh lekker relaxed, beter dan dat kut werk hier kut!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Zaterdag toch weer voeballuh kijkuh jonguh!
Een oranje lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word jonguh! Echt fucking vet, maar nu is het donderdag dat we weer moetuh jonguh!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef ManianMan het volgende:
Idd. jonguh lekker n biertje der bij relaxed op de luxueuze bank tv erbij voetbal wedstrijd erop wat te vreten erbij net een directeur jonguh lekker relaxed, beter dan dat kut werk hier kut!
Neuss kan ik je aanbevelen grote winkelcentra daar, alleen wanneer ze open zijn weet ik niet. Pas geleden daar geweest was er maar een winkelcentrum openquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Word jonguh! Echt fucking vet, maar nu is het donderdag dat we weer moetuh jonguh!
Dit weekend naar Duitsland, daar is het pas mooi weer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |