En die ene Ri speelt bij: ?quote:
Als dit hem is;quote:
Dat zal hem zijn, die andere zit bij 4.25quote:
Dit dus. Of ja, dat heb ik mijn pool ingevuldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
4-0.
*buikpijn van het lachen*quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef afivi het volgende:
Onze Geliefde Leider Kim Jong-Il heeft het zelf gezegd en heeft Zijn Vrije Tijd met liefde opgeofferd om te fungeren als keeper, verdediger, aanvaller en rechtsback.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:40 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop op een Noord-Koreaanse verrassing!
Foto voor het thuisfrontquote:
Al zestien jaar dood, maar officieel nog immer de belangrijkste man in Noord-Korea.quote:
Daarom heb ik de uitslag slechts op 3-0 geschat in de poule.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef Dayshine het volgende:
Ik hoop dat Korea wint, Dunga gaat voor resultaat en niet voor mooi voetbal en dat is nou juist waarom we allemaal van Brazilië houden. Ik hoop dat hij het tegendeel bewijst maar vrees het ergste. (8 defensieve middenvelders in je selectie)
(Kern)kopbal in de 79e minuut van een van de pakjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:40 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop op een Noord-Koreaanse verrassing!
Ik denk dat je dan met de staart tussen de benen terug komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat een dom commentaar weer. Ik ga snel naar BBC.
Verrek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan met de staart tussen de benen terug komt![]()
goede tactiek! bent benieuwt hoe het in de praktijk werkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef sander89 het volgende:
Ze trainen iedergeval goed die Noord Koreanen.![]()
![]()
Tijd staat stil bij noordkorea
Hier een lijstje met wedstrijden welke door de bazen van de BBC worden uitgezondenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef sander89 het volgende:
Ze trainen iedergeval goed die Noord Koreanen.![]()
![]()
Tijd staat stil bij noordkorea
Ah, let's shake hands.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom heb ik de uitslag slechts op 3-0 geschat in de poule.
Die zijn nu aan het groepsrukken in hun SP capuchontruiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef gniffie het volgende:
Alle sp-volgers komen nu klaar volgens mij
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Kim Jong Il vileert de coach natuurlijk als het slecht afloopt
Dat dacht ik ook meteen toen ik die arme man zag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
In Irak is dat vroeger echt gebeurd, meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, krijg net te horen dat de moeder van een vriend van me is doodgestoken... heb ineens weinig zin meer in voetbal
W T Fquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:18 schreef horned_reaper het volgende:
Het schijnt te sneeuwen op het veld waar straks gespeeld gaat worden
Volgens mij eindigen die spelers allemaal in een kamp wanneer ze verliezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Sterkte man...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, krijg net te horen dat de moeder van een vriend van me is doodgestoken... heb ineens weinig zin meer in voetbal
Lol, daarnet bakken regen bij Portugal vs Ivoorkust en nu sneeuw?, ook niet gek als je ergens gaat voetballen waar het winter is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:18 schreef horned_reaper het volgende:
Het schijnt te sneeuwen op het veld waar straks gespeeld gaat worden
Sterkte manquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |