JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Benny en Erik, sitting in a tree...
EN WAT IS ER MIS MET ERIK!?quote:
We gunnen het je gewoonquote:
Tomboquote:
Jij bent ergquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, meneer houdt niet van verassingen?
Als dat het enige isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, meneer houdt niet van verassingen?
surprise buttseckz is toch heul niet verkrachten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent erg! Eerst impliceer je dat ik 'm ga verkrachten, en nu ook nog dat ik 'm veras! Ik ben een lieve jongen heur, ik doe dat niet!
oh crap, +r dan maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent erg! Eerst impliceer je dat ik 'm ga verkrachten, en nu ook nog dat ik 'm veras! Ik ben een lieve jongen heur, ik doe dat niet!
Zou je dat ook zeggen als je aan het winkelen bent en de zwerver van de straat steekt opeens zijn tampeloeris in je (welgevormde) achterwerk? Of ga je dan van "Oh jolly! What a surprisequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
surprise buttseckz is toch heul niet verkrachten?
hij moet wel uit een taart springen en surprise roepen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je aan het winkelen bent en de zwerver van de straat steekt opeens zijn tampeloeris in je (welgevormde) achterwerk? Of ga je dan van "Oh jolly! What a surprise!"?
plus dat ze em meteen mee naar huis neemtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je aan het winkelen bent en de zwerver van de straat steekt opeens zijn tampeloeris in je (welgevormde) achterwerk? Of ga je dan van "Oh jolly! What a surprise!"?
Nou, als ie dat kan zonder eerst kleding bij me uit te moeten trekken ben ik redelijk sletterig aan het rondlopen hm... maar dat terzijdequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
plus dat ze em meteen mee naar huis neemt
En mijn imagoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Zwabber, je hebt mijn huwelijk kapotgemaakt.
WHUT!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar viel niks meer aan kapot te maken![]()
nou ja... iig weinig
HIERRRRRRRRRRRRRRRRR JIJ!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
*rent weg uit rokende puinhopen naar volgende SC*
Jij laat alle SC's omvallen tot we weer in FF komen zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
*rent weg uit rokende puinhopen naar volgende SC*
Dat blijkt wel uit je laatste paar postsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!
Ik ben een heul braaf meisje hoor
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij laat alle SC's omvallen tot we weer in FF komen zeker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe alsofquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je laatste paar posts
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Lekker rosbiefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geloof dat het kip word vanavond
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe alsof
mn alter ego op FOK!. Maar ikzelf ben erg braaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Oh, ik kan wel goed kletsen in het hecht heurquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Same here... eigenlijk ben ik een stil jochie
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben daarentegen ook een baas in het echt
Sowieso van NapoleonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben daarentegen ook een baas in het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is eigenlijk wel waarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben IRL veel toffer dan hier. En aangezien ik hier al onnoemlijk tof ben kan je wel nagaan wat voor ervaring dat IRL is!
Mijn mieprate is ook best gedaald volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar![]()
![]()
Je miept iig in het echt een stuk minder dan hier
Ja, en je bent grappig IRL...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar![]()
![]()
Je miept iig in het echt een stuk minder dan hier
Ja je was zo onder de indruk van ons dat je het leven weer positief inzag er niks meer te miepen isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn mieprate is ook best gedaald volgens mij.
Dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn mieprate is ook best gedaald volgens mij.
Zeg, arrogantjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je was zo onder de indruk van ons dat je het leven weer positief inzag er niks meer te miepen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |