Dit is het E3 topic, dus hier zal het meest gepost worden tijdens de conferentie. Het Wii topic, DS topic en 3DS topic als backup, puur voor de echte nieuwtjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef Wii-Style het volgende:
Is dit het topic voor de Nintendo e3? Moet er geen apart topic?
Wie gaat er dan ook slapen als er nog een persconferentie aan komt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:41 schreef Simsfan88 het volgende:
Ga eens niet zo snel man, ik heb deel 5 gemist
2 screenshots:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Zijn er al gameplaybeelden van Michael Jackson?
Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik had het liever als flinke DLC gezien, zoals bijvoorbeeld Episodes of Liberty City voor GTA.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
En mijn excuses over mijn AC2.5 fout. Ik vind het nog steeds een erg onlogische stap, zeker als het een losstaand spel is maar goed...
Verschil is wel dat EoLC zich in dezelfde stad afspeelt terwijl hier juist een volledig nieuwe stad neergezet wordt. Scheelt enorm veel ruimte. En daarnaast ook echt nieuwe dingen geïmplementeerd als MP, zou denk ik redelijkerwijs niet kunnen als DLC, zijn te weinig raakvlakken met vorige game.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik had het liever als flinke DLC gezien, zoals bijvoorbeeld Episodes of Liberty City voor GTA.
Hmm. Wat ben je weer wijsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verschil is wel dat EoLC zich in dezelfde stad afspeelt terwijl hier juist een volledig nieuwe stad neergezet wordt. Scheelt enorm veel ruimte. En daarnaast ook echt nieuwe dingen geïmplementeerd als MP, zou denk ik redelijkerwijs niet kunnen als DLC, zijn te weinig raakvlakken met vorige game.
Het wentquote:
Ga maar uit van 60, wordt volwaardige game met volledige (vergelijkbaar met AC2) SP én nog eens MP erbijquote:Is er al iets bekend over de prijs van Brotherhood? Wordt die 60, of 40 bij release?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
2 screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, daar kan je weinig uit afleidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
2 screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel! Gewoon naar $300 en dan flink floppen! Het wordt tijd dat Nintendo zijn monopolie eens kwijt raakt en aan hun trouwe gamers gaat denken! Ik hoop op een virtual boy flop!quote:
Echte wiebelende borsten boven virtuele wiebelende borsten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, daar kan je weinig uit afleiden
Nouja, wachten op de trailer dan maar! Ik begrijp sowieso niet waarom ze zo'n game presenteren met een dansgroepje in plaats van met beelden uit het spel.
Nintendo is echt goed in het geheim houden van de onthullingen, ik denk dat Sony ook maar gewoon alles zelf bekend heeft gemaakt in de weken voor de E3 om leaks te voorkomenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Wii-Style het volgende:
Nog ongeveer een uur te gaan (18:00, maar zal wel vertraagd zijn zoals gewoonlijk). Muisstil. Geen leaks, niks.Nintendo ninja's
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel! Gewoon naar $300 en dan flink floppen! Het wordt tijd dat Nintendo zijn monopolie eens kwijt raakt en aan hun trouwe gamers gaat denken! Ik hoop op een virtual boy flop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |