quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is in de 3FM studio bij Michiel?
2jaar geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ie niet in het ochtendprogramma zit nu, vorig jaar zat ie samen met Michiel (of is dat al weer 2 jaar?)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Qunix het volgende:
Check trouwens de foto met dit op de achtergrond: http://www.pmklaassen.com/temp/midnr-soundboard/sounds/ej12.wav![]()
![]()
Volgens mij weet hij dat zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Onorgineel het volgende:
Hoe zit het nou precies met Rick, waar gaat 'ie radio maken?
Waarom ging hij eigenlijk weg? Ik heb dit niet zo gevolgd en ineens hoor ik dat hij nergens meer zit, en op z'n blog staat nietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat zelf ook niet.
Omdat Veronica zo besloten heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom ging hij eigenlijk weg? Ik heb dit niet zo gevolgd en ineens hoor ik dat hij nergens meer zit, en op z'n blog staat niets
Daarom denk ik niet dat Rick er heen gaat. Powned heeft zijn uren nu gevuld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk nog steeds dat Rick naar Powned gaat. Stenders gaat daar ook heen toch?
En Bert van Lentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef Zuignapje het volgende:
Rick zit gewoon bij Veronica in het weekend hoor. En die uren voor Powned heeft Rob Stenders zelf al gereserveerd voor uren voor zijn eigen programma.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Qunix het volgende:
Nooit gehoord... De eerste lange uuropener
Pinkt even een emotionele traan weg!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Qunix het volgende:
Nooit gehoord... De eerste lange uuropener
quote:Dat dus
quote:Is het zo ergOp maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Qunix het volgende:
Btw. Rick is ook bijna dood. Zijn site is dood. Hij komt weinig in de ether (alleen weekend voor paar uurtjes)...
De Kaak is ook foetsie...
quote:In tegenstelling tot de MIDNR-tijd is het allemaal erg stil. Hij update zijn web-log amper, is alleen in het weekend te horen en van EJ ontbreekt ook elk spoor inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef Rainesz het volgende:
Rick is nu toch ook op Fuckansie?!
Volges mij zit ie ook in Spanje
quote:Hoe pijnlijk ook,soms is iets gewoon over helaas.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de MIDNR-tijd is het allemaal erg stil. Hij update zijn web-log amper, is alleen in het weekend te horen en van EJ ontbreekt ook elk spoor inderdaad.
Ik wil als MIDNR luisteraar vooral niet met ONZ-radio geassocieerd wordenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil als MIDNR luisteraar vooral niet met ONZ-radio geassocieerd worden
En zeker niet met idioten die hun beeldscherm filmenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil als MIDNR luisteraar vooral niet met ONZ-radio geassocieerd worden
Whaha, die eerste kende ik nog niet eensquote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef Qunix het volgende:
(uit 2008) maar toch zo actueel!!!!
Oh en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |