Was natuurlijk te verwachtenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef RealZeus het volgende:
Vanavond niet. Ik zie op de webcam dat ze de studio afbreken.
Ik ga er niet vanuit. Bij 538 wisten ze ook dondersgoed hoeveel impact het had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Was natuurlijk te verwachten.
Rick zat er gisteren al wel doorheen,was duidelijk op cam te zien.
Maar natuurlijk heel jammer,hopelijk ziet Veronica in hoeveel impact het weer had.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef RealZeus het volgende:
Vanavond niet. Ik zie op de webcam dat ze de studio afbreken.
Nee, 649 had een verkeerde programmadirecteur. Die hadden ze eruit moeten trappen. Iemand die voorstelt het beste nachtprogramma uit de ether te halen doet zijn werk niet goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Rainesz het volgende:
427 had gewoon andere belangen,waarin Rick niet paste denk ik.
Sommige dingen zullen we nooit weten.
Luister maar eens naar 53N8 Club. Is in grote lijnen best een MIDNR Kloon.
Denk persoonlijk dat het nog wel bij Veronica zou passen,maar betwijfel of er een Radiobaas is die de klachtenregen kan weerstaan hehehe.
Haha,hij staat hier ook niet meer aan hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, 649 had een verkeerde programmadirecteur. Die hadden ze eruit moeten trappen. Iemand die voorstelt het beste nachtprogramma uit de ether te halen doet zijn werk niet goed.
MidnR was het enige 538 programma wat ik luisterde. Voor de rest is 538 vooral veel van hetzelfde.
En nee, ik weiger naar 538 te luisteren.
Held.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Over 15 minuten via http://piles.nl/hosting/media/midnr/dinsdag_2350-0400.mp3
Toen ik keek was Rick snoeren aan het oprollen en apparatuur aan het opbergen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef Rainesz het volgende:
Weet je zeker dat de Studio is afgebroken? Teller op Site loopt namelijk nog gewoon door.
En Rick zit zo te zien nog steeds tv te kijken.
Nevermind je had gelijk hehe
Idd, zo komen we er nooit overheenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk is het gemeen: ze hebben ons nou weer lekker gemaakt.![]()
![]()
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef TheTemperTrap het volgende:
smsje ontvangen , over 10 minuten gewoon midnr
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef TheTemperTrap het volgende:
smsje ontvangen , over 10 minuten gewoon midnr
Helaas nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef NielsTriple het volgende:
Maar... maar... maar... dus geen Rick vanacht?
kutzooiquote:
Of je luistert gewoon de herhalingquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:05 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
kutzooi
Heb gisteren niet kunnen luisteren omdat ik doodziek was door een zware allergie aanval... voel me nu net weer iets beter, wilde lekker vanuit bed gaan luisteren
was em al aan het downen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of je luistert gewoon de herhaling
http://piles.nl/hosting/media/midnr/dinsdag_2350-0400.mp3
Ik heb gratis onbeperkt bandbreedte, moet ik em ff spiegelen voor je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |