quote:: @ NellekeArnout Dan ga je toch lekker naar Sky Radio. Daarbij heb je geen idee hoe prettig dit geouwehoer is als je nachtdienst hebt.
quote:
quote:
#nellekearnout gelukkig maar dat er een uitknop op je radio zit, nu snel naar bedje toe en morgen weer braaf naar school gaan #MIDNR rocks!!
quote:
Ja, want daar heb je een RRquote:
Was jij datquote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog 1 peuk en dan ga ik in bed verder luisteren, om 0600 gaat mijn levende wekker in de vorm van mijn 1,5 jaar oude zoontje af
Het is een schaap van Texel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Rainesz het volgende:
Nellekearnout heeft gelijk d'r twitter account opgeheven..
Wunderbaaaarrrrrrrrrrrrr
goh, is de aandacht pas toen midnr stopte naar je vriendin gegaan 's nachts?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog 1 peuk en dan ga ik in bed verder luisteren, om 0600 gaat mijn levende wekker in de vorm van mijn 1,5 jaar oude zoontje af
Luistert je vriendin niet mee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ongeveer welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:20 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
goh, is de aandacht pas toen midnr stopte naar je vriendin gegaan 's nachts?
Tja, kleintjes houden geen rekening met midnr.. maar goed, (na)luisteren kan altijd nog.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:21 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, Dalijk hebben we nog meer connecties met julllie
Ik mag haar nu alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die slaapt al, voor haar moest ik het opnemen
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wat een feest en kijk eens even om je heen.
Pall mall?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke nog 1 (EEN) peuk omdat ik slowchat leuk vind
Ajoh, Henk en toetertijd moeten nog komenquote:
Hahaha vast welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:44 schreef RealZeus het volgende:
Als Henk komt, zou Bertje er dan ook weer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |