Ah, kan ik weer met een gerust hart 'slapen'quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WE TROUWEN NIET MEER< ZEKER NU JE STAAT TE BEKKEN MET LOVELESS
Slaap lekker Kally... hoop dat het helptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga even proberen te slapen, zodat mijn hoofdpijn weg is voor het voetballen![]()
Tot straks babequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga even proberen te slapen, zodat mijn hoofdpijn weg is voor het voetballen![]()
Trustenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
Iedereen weer terug naar z'n plek... t is meteen een stuk rustiger
Ik wou juist even bijkomen hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Zo was gezellig, nu iedereen weer aan het werk
Het is 1 van de 3 keuzes, alleen weet ik neit welke...quote:
en druk aan het werk zelfsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Zo was gezellig, nu iedereen weer aan het werk
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas 35 hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heeft hij een date.
D. hoe oud ben je? Dat vroeg Koen gister. Ik dacht 38 ofzo
Owquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul nietWat is er dan om 12 uur???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS EEN NAAMTOPIC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, da's gomiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
IBenny dacht dat je 2 jaar ouder dan Kally was
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
HET IS EEN NAAMTOPIC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee moet gaan werken, anders word baas boos
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |