Nog even nagezocht, maar nee, met 1 l. Was een gokje hoor. Gut ik moet mijn schrijfFrans hoognodig weer ophalen.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:22 schreef trui het volgende:
hehheh ça c'est très chattig! (maar moet 't niet met dubbel-L? )
Wat aardig, dank!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef -sabine- het volgende:
Wil je me je adres ff PMen, Duderella?
Zelf kan ik niet goededoelen op deze manier, maar ik kan jou wel "helpen".
Krijg je voor ieder meisje een setje Vinginoondergoed, om mee te nemen naar huis.
Ik doe niets aan Kerst enz, heb met me eigen zaak wel een potje voor support van dit soort GROTE (want zo die ik dat) akties van anderen.
Respekt!
's appeler, staat hier in de Van Dale!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:39 schreef trui het volgende:
ik had 't ook nagezocht en vond juist wel de 2L versie...
Van huis krijgen ze ze niet mee hoor. Hm, toch maar eens kijken of ik ze kan lenen ergens.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef p_iglet het volgende:
kinderzitjes zijn verplicht in heel de EU tot 1.35m of 12 jaar.
Grote kans dat die 2 meiden dat nog niet zijn. En ik weet niet of ze vanaf huis een zitje meekrijgen. Maar stoelverhogertjes van 2 tientjes van de bouwmarkt zijn op deze leeftijd echt voldoende.
Maar goed dat ik het hier even pols. Wij waren dus gerust met ze op de achterbank door heel Nederland gesjeesd zonder zitjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef p_iglet het volgende:
Een gemiddeld nederlands kind is met 8 jaar 1.30. Dus ik acht de kans klein dat 2 franse meisjes van 8 uit een achterstandsgebied al 1.35m zijn.
maar come on, voor die 3 weken kunnen ze toch best met gordel achterin?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Duderella het volgende:
Twee vraagjes waar jullie hopelijk antwoord/advies op hebben:
- Ik hoorde iets over kinderzitjes in de auto. Vroegah was daar allemaal geen sprake van, dus ik heb er nooit bij stilgestaan. Maar moeten twee nét-achtjarigen nog in een zitje?![]()
- Ik wil ze beiden een portemonneetje geven met wat geld. Niet veel natuurlijk, maar gewoon dat ze ook eens een ijsje kunnen kopen of een cadeautje voor thuis (ik vul uiteraard aan, maar ik herinner me van mijn 'zusje' dat ze het enorm stoer vond om zelf een cadeautje voor haar moeder te kopen). Hoeveel zal ik deze twee geven per week?
Ja van mij mag het, zonder zitje, maar ik weet niet hoe streng dit wordt gecontroleerd (en hoe onveilig het daadwerkelijk is)? Ik moet zeggen dat ik kinderen hier in de straat ook gewoon de auto in zie stappen zonder zitje hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar come on, voor die 3 weken kunnen ze toch best met gordel achterin?
en ik denk een euro of 5 per week? of alleen een euro of 2 als jullie ergens naartoe gaan ofzo
ik ken hier maar bar weinig 6, 7 en 8 jarigen die nog in zitjes zitten![]()
Ik zal wel even kijken Naamah. Als ik ze ergens kan kopen dan doe ik dat wel gewoon. Is eigenlijk ook geen probleem natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef Naamah het volgende:
Bij incidenteel vervoer over een beperkte afstand hoef je geen kinderzitjes te gebruiken en hoewel 'incidenteel' niet uitgebreid gedefinieerd wordt, lijkt me dat jullie daar wel onder vallen. Als het alleen om het ontlopen van een boete gaat hoef je het dus niet te doen, maar voor de veiligheid en je eigen gemoedsrust kan het natuurlijk geen kwaad ergens twee van die dingen te kopen of lenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een begeleidend briefje gemaakt met toelichting. Ik hoop dat ze nog durven!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken Naamah. Als ik ze ergens kan kopen dan doe ik dat wel gewoon. Is eigenlijk ook geen probleem natuurlijk.
Morgen gaat deze collage naar de meisjes, als voorbereiding op wat gaat komen:Wat ben jij leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een begeleidend briefje gemaakt met toelichting. Ik hoop dat ze nog durven!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ga even bij de Kringloop kijken, dank voor de tip!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Kijk even bij kringloopwinkels voor die zitjes, Dude. Daar vind je ze vast wel. Toevallig vervangen wij er hier net eentje maar je woont een tikje ver weg, anders kon je deze krijgen en hem daarna weggooien. Is er eentje met rugleuning waar meneer nu echt niet meer in past, al vindt ie zelf van wel
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken Naamah. Als ik ze ergens kan kopen dan doe ik dat wel gewoon. Is eigenlijk ook geen probleem natuurlijk.
Morgen gaat deze collage naar de meisjes, als voorbereiding op wat gaat komen:Ik kom wel 3 weken bij je wonen, neem ik wel mn 17maander meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een begeleidend briefje gemaakt met toelichting. Ik hoop dat ze nog durven!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |