Lekker hoor,bloed is eens wat anders dan een kwakkiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Al kun je natuurlijk wel aan een meisje met een exotisch uiterlijk vragen over ze Nederlands bloed in zich heeft, zo nee, of ze dat zou willen. Dat is niveau. Daar krijg je ze plat mee.
Tnx voor de visualquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lekker hoor,bloed is eens wat anders dan een kwakkie
Op welke mannier gebeurde het in je gedachten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik bedankte mezelf ook al daarvoor
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef solaire het volgende:
Wow,
is er ook iemand die het nog niet met een medewerker van de Mc Donalds heeft gedaan?
gewoon een piemel waar bloed uit komt, geen leuke gedachtequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op welke mannier gebeurde het in je gedachten?
Hmm lekker ben hier aant eten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gewoon een piemel waar bloed uit komt, geen leuke gedachte
Maak ik daar ook een kans ?quote:
ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef solaire het volgende:
Wow,
is er ook iemand die het nog niet met een medewerkster van de Mc Donalds heeft gedaan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef solaire het volgende:
Wow,
is er ook iemand die het nog niet met een medewerker van de Mc Donalds heeft gedaan?
Zullen we samen naar de mc gaan dan doen we beide eentje hosselen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik. Ook niet met een medewerkster van de mc overigens.
Ik werk wel bij de Mac maar heb nog nooit met iemand geneukt die er werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:22 schreef solaire het volgende:
Wow,
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de mc gaan dan doen we beide eentje hosselen!
Zal ik mijn buurjongen effkes vragen dies 22 en speelt met kinderen van 8, 9,10,11 en 12. Hij kan vast een voor je regelen!quote:
Die komen niet eens op gesprekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef solaire het volgende:
[..]
zou je wel willen he!
alsof bij de mac meisjes van 13 werken
Tenzij je te bang bent om ermee te praten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef solaire het volgende:
zie je nou...
en we weten allemaal dat meisjes van 16-22 helemaalzijn!
zeg ga nou niet de schenkstroop uithangen hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Tenzij je te bang bent om ermee te praten!
Fake it 'till you make it. Wat moeten die vrouwen in het topic wel niet denken. Als vrouwen denken dat je een casanova bent dan gaan ze je ook eerder zo zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Tenzij je te bang bent om ermee te praten!
Wat heb je toen gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef solaire het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik was eenzaam en geil
niks speciaals, ook ik sta gewoon in het rijtje van mensen die een affaire met een mc donalds medewerkster heeft gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |