quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet je ook nog een foto met briefje van mij?
Iedereen heeft toch wel eens moeite om die eerste stap te zetten. De een wat meer dan de ander, hangt onder andere af van je persoonlijkheid en zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef sproetjes het volgende:
echt argo, ben je nou serieus bang een meisje aan te spreken?
gast....
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stiekem. Maar meestal ben ik gewoon een harde tang.
ja maar dit komt wel heel overdreven over..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens moeite om die eerste stap te zetten. De een wat meer dan de ander, hangt onder andere af van je persoonlijkheid en zelfvertrouwen.
quote:
Jao weit ich, maar de combo is zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Er ís een verschil tussen hitsig en lief he....
Dat je t ff weet.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onberekenbaar ja, dat is heel wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef postmortum het volgende:
wat zeg je tegen een marokkaan met een stropdas?Leg uit, ik vat em eff niet zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef postmortum het volgende:
wat zeg je tegen een marokkaan met een stropdas?zo slecht dat ik toch moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze gween stropdasen meer bij de macquote:
Al heel lang niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
hebben ze gween stropdasen meer bij de mac
Zou het dan eindelijk een bedrijf zijn waar ik daadwerkelijk mijn The Smiths shirtje aan mag doen?quote:Je kunt gewoon in casual kleding komen
Ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef sproetjes het volgende:
echt argo, ben je nou serieus bang een meisje aan te spreken?
gast....
Maar de druk daar ga ik aan onderdoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
Tja, Argo, nee heb je, een klap voor je kop kun je krijgen.
ik heb geen zinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Succes
Ik ben al heel hard aan het werken
Maar de druk is te groot!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja maar dit komt wel heel overdreven over..
gewoon leuk lachen, beetje oogcontact maken, proberen zo wat contact te krijgen en dan praten
dat kan ik altijd op prijs stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |