Ik heb geen gebruik meer gemaakt van de actie vorige week.quote:
Niks betaal jij, doet mam welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb geen gebruik meer gemaakt van de actie vorige week.
Achja ik hoef voor het grootste deel m'n bier toch niet zelf te betalen.
Wat heb jij voorn verwende etter in de familie ?quote:
Neen maar daar ging je de vorige reeks vanuit toen ik zei dat ik om 6 uur moest werken en bedankt Jan Linders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb ik dat gevraagd dan?![]()
(Zal ik me wel niet meer herinneren.)
Volgens mij was ik dat!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef huize het volgende:
[..]
Neen maar daar ging je de vorige reeks vanuit toen ik zei dat ik om 6 uur moest werken en bedankt Jan Linders.
Dat denk ik dan ook, ik kan me niet herinneren dat te hebben gezegd.quote:
Zeg zo had nattermann het zelf anders ook hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heb jij voorn verwende etter in de familie ?![]()
![]()
Ik zal je zeggen, zo zitten er bij mijn ouders 3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heb jij voorn verwende etter in de familie ?![]()
![]()
My Bad! In dat geval neen Argo ik werk niet bij de Jan Lindersquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef huize het volgende:
[..]
My Bad! In dat geval neen Argo ik werk niet bij de Jan Linders
En voor je aanspreek angsten.....Suit up ! Vraag maar aan Sproetjes als je em niet snapt.
En zit er nog een of 2 tussen jou en Gezicht ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, zo zitten er bij mijn ouders 3
Ja, ik ben de oudste van 4 zonen.
Daar zit er nog 1 tussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Argo het volgende:
[...]
En zit er nog een of 2 tussen jou en Gezicht ?
Argo moet gewoon een bro regelen..... "Haaaaaaaaaaave you met my friend Argo?"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef huize het volgende:
En dan nu voor een quote van de Bro-code "a bro never dances with his hands above his head"
This is no laughing matter, she gave me the cold shoulder!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Argo moet gewoon een bro regelen..... "Haaaaaaaaaaave you met my friend Argo?"
Absoluut niet, dat mocht 'ie willenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus Gezicht is niet de baas en kan niet alle Alfa op eisen ?
Nou onze andere broer met z'n Honda is tegenwoordig bijna niet meer aan't drinken omdat hij altijd met z'n auto rondknalt dus meerendeel van de Alfa kan toch worden geclaimd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Absoluut niet, dat mocht 'ie willen
ik ken ze niet allemaal uit mn hoofd hoorquote:
Ik snap er de ballen van, maar kan ik een vriendin fixen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef huize het volgende:
En Argo needs to men up !
En volgens artikel 134 van de Bro-code mag je zn wingman zijn Sproetjes, ik quote: "A Bro is entitled to use a woman as his wingman"
Ik snap er de ballen van maar kan ik zo een vriendin fixen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef sproetjes het volgende:
hahaha en dan gebruik maken van de lemon law
(ik ga zo weer op de bank hangen met HIMYM trouwens)
Ik ken zn ook niet uit mn hoofd maar ik heb de hard copy hier voor me. (was een kerstkado)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken ze niet allemaal uit mn hoofd hoor
ik kwam trouwens gisteren bij de aflevering met crazy/hot scale
Artikel 5 : "Wether he cares about sports or not, a bro cares about sports"quote:Ps voetballen is voor homo's heh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |