dat is wel waardeloos jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Mijn buren staan voor een poep en een losse E-toon al voor de deur te klagen over dat hun neppe picasso aan de muur zit te shaken. Dan denk ik tja vind je het gek, nu heeft dat schilderij eindelijk de kans om eens flink te shaken. Op die shit die jij draait valt gewoon niet op te shaken.
Die man moeten ze bij het leger stoppen ofzo, heeft bizarre gevoelige oren. imagine that, alles is van beton. Als ik boven speel hoor je beneden vrijwel niks.
Dan mag je zeker niet klagen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is wel waardeloos ja
ach ik mag voluit spelen met het raam open en ook nog s hard muziek draaien, dus ik mag echt niet klagen
Had ik maar zulke burenquote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Buren hebben nog nooit geklaagd hier, speel vaak genoeg met het raam open. Heb m ook niet gruwelijk hard staan. De buurman heeft wel een keer tegen mijn ouders gezegd dat hij het niet erg vind, als ik maar een lekker potje stevige muziek speel
...anders vertel je hem toch dat verhaal van die buurman die altijd last van burenmuziek had en daarom maar een (goede) hoofdtelefoon voor hen kocht?quote:Op maandag 6 september 2010 11:22 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Had ik maar zulke buren![]()
Ik heb wel eens Iron Maiden op als ik op een vroege zonnige zondag even wat aan het schoonmaken ben. En dan gaan vaak de ramen even open om de boel wat te luchten. Je moet hem dan horen vloeken.
Ik snap het ook niet, die man gaat nooit uit, nooit vakanties, altijd thuis. Pff.
kijk, je hebt buren en je hebt gewoon buren die er een hobby van maken om je leven zuur te maken.quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...anders vertel je hem toch dat verhaal van die buurman die altijd last van burenmuziek had en daarom maar een (goede) hoofdtelefoon voor hen kocht?
Doe de volgende dag een Sennheiser-foldertje in z'n bus en of hij krijg een hartverzakking of jij krijgt een prima hoofdtelefoon?
Jeuzus, wat-is-die-man ongelukkig.. Je zou hem bijna een hartaanval gunnen, heeftie tenminste geen rothumeur meer. Maar als hij tegen je deur gaat lopen schoppen en de boel bijelkaar scheldt, vraagt hij m.i. om eens fiks gecorrigeerd te worden. Of iig duidelijk te horen te krijgen dat hij zich als een kutkind aan loopt te stellen. En als zodanig behandelt kan worden als hij er niet mee ophoudt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:53 schreef pipojansen het volgende:geloof me, dat zijn geen buren waar je een foldertje over koptelefoons in de brievenbus kunt stoppen.
ATK's zijn gaaf! Ze klinken tenminste heel gaaf (nooit bespeeldquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Heu jongens ik speel ook bas en ik heb een:
Ibanez ATK300RM Limited Edition.
[ http://blog-imgs-34.fc2.com/w/h/i/whiteout913/ATK300RM_IPT_1P_01.gif&t=1]afbeelding ]
ATK's hoor erg veel goeds overquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Heu jongens ik speel ook bas en ik heb een:
Ibanez ATK300RM Limited Edition.
[ http://blog-imgs-34.fc2.com/w/h/i/whiteout913/ATK300RM_IPT_1P_01.gif&t=1]afbeelding ]
ach joh, lamagaan. iedereen heeft nu zoiets van joh zijn leven is al miezerig genoeg.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Jeuzus, wat-is-die-man ongelukkig.. Je zou hem bijna een hartaanval gunnen, heeftie tenminste geen rothumeur meer. Maar als hij tegen je deur gaat lopen schoppen en de boel bijelkaar scheldt, vraagt hij m.i. om eens fiks gecorrigeerd te worden. Of iig duidelijk te horen te krijgen dat hij zich als een kutkind aan loopt te stellen. En als zodanig behandelt kan worden als hij er niet mee ophoudt.
Ok, laten we deal maken. Jij koopt nieuwe snaren, speel ik ze een maandje in, en daarna stuur ik ze naar je toequote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef pipojansen het volgende:
[..]
ach joh, lamagaan. iedereen heeft nu zoiets van joh zijn leven is al miezerig genoeg.
dat was mijn allereerste aanvaring met die man. als ik had geweten had ik dat pakket niet eens aangenomen.
Laten we het over bassen hebben. is veel leuker.
mijn musicman is aan vervanging toe.![]()
na een halfuur spelen raakt ie ontstemt. moet iemand een keer naar laten kijken, of andere snaren erop, maar deze snaren spelen zo heerlijk. ik kijk altijd op tegen nieuwe snaren. ze klinken altijd zo metaal-achtig de eerste paar maanden. tenminste is mijn ervaring.
ik heb nog een setje nieuwe snaren liggen van trace elliot. ik ben alleen of te lui of ik wil ze er niet op hebben. ik denk het laatste. deze snaren spelen zo lekker man, alsof ik watten streelquote:Op maandag 6 september 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ok, laten we deal maken. Jij koopt nieuwe snaren, speel ik ze een maandje in, en daarna stuur ik ze naar je toe
..stemmechaniek(en) brak? Wat voor MM heb je btw? (ik heb na morgenavond een SUB4quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef pipojansen het volgende:
mijn musicman is aan vervanging toe.![]()
na een halfuur spelen raakt ie ontstemt. moet iemand een keer naar laten kijken, of andere snaren erop, maar deze snaren spelen zo heerlijk. ik kijk altijd op tegen nieuwe snaren. ze klinken altijd zo metaal-achtig de eerste paar maanden. tenminste is mijn ervaring.
al sla je me dood. er zit aan de achterkant een embleem met musicman erop. het beestje is 15 jaar oud schat ik zo.quote:Op maandag 6 september 2010 23:17 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
..stemmechaniek(en) brak? Wat voor MM heb je btw? (ik heb na morgenavond een SUB4)
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef pipojansen het volgende:
... krijg ik dan ook je nieuwe bas te leen voor in de tussentijd?
Nee, over watvoor amp speel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef IkBenOzan het volgende:
Ok, dit is vreemd. Ik ben nu aan het bassen en ik raakte mijn snaren met mijn arm, tijdens het typen. Ik kreeg een hele vieze prikkerige gevoel in mijn arm. Net een kleine statische schokje. Als ik dus nu mijn arm over mijn snaren leg voel ik dat gewoon weer na een tijdje.. Is dit wel best?
Ashdown perfect tenquote:
Misschien ligt het aan de hoeveel apparatuur die aanstaan. Computer, computerscherm, speakers en mijn versterker. Allemaal aan 1 verlengdoos. Kan er ook niks mee te maken hebben, maar ik dacht ik zeg het even.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Mooizo, ik had het ooit met een microfoon, die gaf schokjes. Dat hoort niet!
Serieus of sarcasme?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
Ah, één stekkerdoos, dat kan een reden zijn ja
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef IkBenOzan het volgende:
Dan moet ik ze maar eens vervangen denk ik.
Foto's ajbquote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, ik ben een bassiste tegengekomen en ik wil sex met haar want ze is heet
Klopt. Peter is er groot fan van. Heb hem ook via Peter. Die op mijn Jazz zit ook trouwens. En die op mijn Precision komt ookquote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef KaMo het volgende:
Dat is toch zo'n brug?
Zit geloof ik ook op mijn DS-P
Er bestaan ook voorgevijlde versiesquote:Op donderdag 9 september 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het zo irritant van BadAsses dat je er zelf een gleufje in moet vijlen. Als je het niet doet kan de snaar gaan verschuiven. Zelfs op mijn Steve Harris-projectje ga ik een Gotoh zetten denk ik.
Pics!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, ik ben een bassiste tegengekomen en ik wil sex met haar want ze is heet
..die niet leverbaar zijn in dit decenniumquote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er bestaan ook voorgevijlde versies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |