Ik kan nu amper bassen omdat mijn rechterpols helemaal de klote is, althans zo voelt het. Binnenkort maar eens naar de huisarts. Offerte aanvragen voor een nieuwequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef kwaakbaak het volgende:
Klopt, ook je pink gebruiken. En 'brede' handen creëren. Ik heb een duim en een pink die 'knakken', ik kan er wel een foto van maken om duidelijk te maken wat ik bedoel. Als een versnellingspook knikken ze. Vooral erg vervelend bij baslijnen waarbij je je volledige hand moet gebruiken.
Boterheadquote:
Mijn Thunderbird met de Behringer en een overdrive klinkt ook niet heel slechtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Boterhead![]()
![]()
![]()
![]()
Rickenbacker + overstuurde Marshall is VET!!![]()
Mijn BaCH met guitarrig distortion ook hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn Thunderbird met de Behringer en een overdrive klinkt ook niet heel slecht
Goed spul hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef kipknots het volgende:
Kan waarschijnlijk zaterdag m'n eerste bas + versterker oppikken. Yamaha BB414 met peavey max 158. Vrijdag ook m'n eerste les, heb er al flink zin in.
succesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef kipknots het volgende:
Kan waarschijnlijk zaterdag m'n eerste bas + versterker oppikken. Yamaha BB414 met peavey max 158. Vrijdag ook m'n eerste les, heb er al flink zin in.
marktplaatsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:47 schreef Andyy het volgende:
Weet iemand waar ik meer succes heb met het verkopen van mijn gitaren?
[TK]Basgitaren (ESP LTD, Samick) en versterkers
Bedankt. Dat lijstje is alleen in geen jaren geupdate, smaak is nog wat breder gewordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:30 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Grats, veel plezier ermee
Goede muzieksmaak btw
Ik moet bij de basis beginnen, speel geen andere instrumenten. Dus all techniek moet ik me nog aanleren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:55 schreef Sautor het volgende:
Dat lukt je wel binnen een paar uur hoor
...en heb vandaag een Musicman Stingray sub4 aanbetaald:quote:
Jeuzes, dat ziet er nog beter uit!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...en heb vandaag een Musicman Stingray sub4 aanbetaald:
[ afbeelding ]
Adieu lieve Squier Jazzbass, het waren mooie weken.
Nu niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jeuzes, dat ziet er nog beter uit!
Geld over ofzo?
Prachtige dingquote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...en heb vandaag een Musicman Stingray sub4 aanbetaald:
[ afbeelding ]
Adieu lieve Squier Jazzbass, het waren mooie weken.
Ja, maar dan wordt ik 'dissonant offensief' binnen een kwartier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Daarom moet je 'progressive freestyle jazz' gaan spelen en dan heel snel. Dan valt het niet op dat je ernaast zit, want dan is het 'dissonant progressief'.
mijn buren vinden het primaquote:Op maandag 6 september 2010 10:53 schreef pipojansen het volgende:
Geweldig instrument.
Het is alleen zo jammer dat je buren een grafhekel aan je krijgen door het gedreun.
Mijn buren staan voor een poep en een losse E-toon al voor de deur te klagen over dat hun neppe picasso aan de muur zit te shaken. Dan denk ik tja vind je het gek, nu heeft dat schilderij eindelijk de kans om eens flink te shaken. Op die shit die jij draait valt gewoon niet op te shaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |