Nee, over watvoor amp speel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef IkBenOzan het volgende:
Ok, dit is vreemd. Ik ben nu aan het bassen en ik raakte mijn snaren met mijn arm, tijdens het typen. Ik kreeg een hele vieze prikkerige gevoel in mijn arm. Net een kleine statische schokje. Als ik dus nu mijn arm over mijn snaren leg voel ik dat gewoon weer na een tijdje.. Is dit wel best?
Ashdown perfect tenquote:
Misschien ligt het aan de hoeveel apparatuur die aanstaan. Computer, computerscherm, speakers en mijn versterker. Allemaal aan 1 verlengdoos. Kan er ook niks mee te maken hebben, maar ik dacht ik zeg het even.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
Mooizo, ik had het ooit met een microfoon, die gaf schokjes. Dat hoort niet!
Serieus of sarcasme?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
Ah, één stekkerdoos, dat kan een reden zijn ja
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef IkBenOzan het volgende:
Dan moet ik ze maar eens vervangen denk ik.
Foto's ajbquote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, ik ben een bassiste tegengekomen en ik wil sex met haar want ze is heet
Klopt. Peter is er groot fan van. Heb hem ook via Peter. Die op mijn Jazz zit ook trouwens. En die op mijn Precision komt ookquote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef KaMo het volgende:
Dat is toch zo'n brug?
Zit geloof ik ook op mijn DS-P
Er bestaan ook voorgevijlde versiesquote:Op donderdag 9 september 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het zo irritant van BadAsses dat je er zelf een gleufje in moet vijlen. Als je het niet doet kan de snaar gaan verschuiven. Zelfs op mijn Steve Harris-projectje ga ik een Gotoh zetten denk ik.
Pics!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, ik ben een bassiste tegengekomen en ik wil sex met haar want ze is heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |