Oooooh zienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef DeBassist het volgende:
is het toegestaan om zelfgemaakte basfilmpjes te laten zien ?
Boss ME50B kopen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef DeBassist het volgende:
is het toegestaan om zelfgemaakte basfilmpjes te laten zien ?
ben van plan een Zoom Q3 te kopen en wat dingen te gaan opnemen
ik weet het, ergste typo tot nu toequote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oooooh zien. Nou, als je het 'alle leeftijden' houdt wel
.
dan kan je niet met beeld opnemen lijkt mequote:
exclusief cameraquote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan kan je niet met beeld opnemen lijkt me
goed planquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Brammie1 het volgende:
heb 3 weken niet kunnen spelen door RSI, nu mag het eindelijk weerik ben het nog niet verleerd!
Binnenkort ook echt een nieuwe versterkercombo aanschaffen
godver hij staat naast mn pcquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Brammie1 het volgende:
Heb allerlei verhalen gehoord over Behringercombo's die spontaan vlamvatten enzo
mwah het is ook niet verkeerd maar er zit voor mijn gevoel niet echte diepte in het geluidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn Behringer doet t al 2 jaar prima.. Vind mijne ook nog niet eens zo heel verkeerd klinken.
Denk dat het ook wel per type verschilt. Ik kan er iig een ronkend geluid uit krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mwah het is ook niet verkeerd maar er zit voor mijn gevoel niet echte diepte in het geluid
ah ja maar dat is ook wel een verschil hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel per type verschilt. Ik kan er iig een ronkend geluid uit krijgen. Mijne is een BX600 trouwens.
Zeker verschil jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ah ja maar dat is ook wel een verschil he![]()
Bt108
[ afbeelding ]
BX600
[ afbeelding ]
opschepperquote:
de bouwkwaliteit is idd niet erg geweldig volgensmijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef Brammie1 het volgende:
Die Behringers geven wel heel veel Watt's voor weinig geld, dat maakt mij altijd een beetje achterdochtig.
alleen die ashdown cabinet is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef KaMo het volgende:
de helft is voor mijn gitaar
Ik had gewoon zin in stapelen
Klopt, sterker nog, met die andere erbij is het minder goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
alleen die ashdown cabinet is ook niet verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |