Dit doen we dan ook maar. Ik heb er zelf niet opgelet. Normaal gesproken zijn die wedstrijden altijd op zondag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik stel voor om Italië dan maar te schrappen uit de prono, want ik wilde 'm vanavond invullen en dat wordt dan wel erg makkelijk.
Geschrapt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef MarijeH het volgende:
Het kampioenschap van Italie (op de weg) is vandaag al las ik. Wat doen we hiermee. Ik wilde hem vanavond pas invullen.
Helaas tellen we Italie niet mee. Scheelt je vier punten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef franklop het volgende:
Nationaal Kampioenschap
1. Bram Tankink
2. Koos Moerenhout
3. Johnny Hoogerland
4. Lars Boom
5. Niki Terpstra
België: Philippe Gilbert
Duitsland: Tony Martin
Frankrijk: Champion (Dimitri was het toch? In ieder geval de titelverdediger dus)
Italië: Visconti
Spanje: Joaquim Rodriguez
Versie 1, moet de parcoursen nog bekijken
quote:Nederland
1 Langeveld
2 Mollema
3 Weening
4 Boom
5 Tjallingii
Belgie: Gilbert
Frankrijk: B. Feillu
Duitsland: Wegmann
Spanje: S. Sanchez
Jij bent zelfs te laat voor de oorspronkelijke deadline.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:49 schreef Tommeke het volgende:
Fuck, ben ik dan te laat?
1 Gesink
2 Moerenhout
3 Van Hummel
4 Boom
5 Hoogerland
Duitsland: Wegmann
Belgie: Van Avermaet
Frankrijk: Vogondy
Spanje: Joaquin Rodriguez
Mag ik 1 en 2 nog ruilen??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef methodmich het volgende:
Nederland
1 Pieter Weening
2 Niki Terpstra
3 Martijn Maaskant
4 Johnny Hoogerland
5 Karsten Kroon
België: Jurgen Roelandts
Frankrijk: Pierre Rolland
Duitsland: Patrik Sinkewitz
Spanje: David Arroyo
Ja het zal weer eens nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Helaas tellen we Italie niet mee. Scheelt je vier punten.
Zo heb ik catalonië gemistquote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb dat altijd als 't topic gesloten is en 't nieuwe niet in m'n AT zit
http://www.cqranking.comquote:Op zondag 27 juni 2010 16:15 schreef borisz het volgende:
Als iemand complete top10'en kan geven van de buitenlanden zou dat fijn zijn.
edit: Frankrijk inmiddels gevonden![]()
Die site kende ik nog niet. thnxquote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef Bismarck het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com
Voor zover nog niet alles bekend is wordt dit later bijgewerkt.
Wat Duitsland betreft: Wegmann, Ciolek, Haussler en Gerdemann (keuzes van de meeste mensen) allen buiten de top 10. Tony Martin is vierde geworden. Markus Fothen zevende.
Dat heb ik ook al meerdere malen aangekaart... vind het onrechtvaardig en het zorgt ervoor dat de factor geluk groter wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 19:12 schreef methodmich het volgende:
Toch best jammer eigenlijk, heb je de eerste twee gewoon goed, alleen net andersom en dan heb je amper punten....
Borisz, hoe heb je de kampioen gerekend van andere landen? als ze goed zijn 7 punten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Helaas tellen we Italie niet mee. Scheelt je vier punten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Borisz, hoe heb je de kampioen gerekend van andere landen? als ze goed zijn 7 punten?
Hetsj zei dat het me vier punten scheelde omdat ik Visconti goed had..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:02 schreef hetsjhokleek het volgende:
Alleen de wegrit van de landen Belgie, Duitsland Frankrijk, Spanje en Frankrijk 1 naam. Als deze wint 4 punten, top 5 2 punten en top 10 1 punt.
Voor Nederland gewoon een top 5 met de normale puntentelling.
ah primaquote:
Daar moet waarschijnlijk ook nog het groen, wit en de bollen bijkomen!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:20 schreef whitesosa het volgende:
Voordat ik dadelijk weer vergeet in te vullen bij deze alvast het algemeen klasement voor de tour:
1. Contador
2. Armstrong
3. A. Schleck
4. Kreuziger
5. Gesink
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar moet waarschijnlijk ook nog het groen, wit en de bollen bijkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |