quote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef jakkop het volgende:
Ik heb zojuist de Volg Topic-button gebruikt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een betere TT?
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef jakkop het volgende:
Ik heb zojuist de Volg Topic-button gebruikt.
Je kan ook gewoon slepen naar de Directory, dan wordt ie automatisch verplaatst. Tenzij het Externe geheugen (HD, memorystick, CD/DVD) is, dan wordt alles gewoon gekopieerd naar de locatie.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Na 3 weken met een Mac werken heb ik nog een ding niet helemaal onder de knie, en dat is knippen en plakken in Finder.
Ik gebruik meestal command-c / command-v voor knippen en plakken. Als ik in Finder de lijstview heb en een bestand in directory x wil plakken dan ga ik op de betreffende directory staan. Vervolgens doe ik command-v....en komt het bestand gewoon in de hoofddirectory terecht.
Als ik met de muis de directory selecteer en vervolgens kies voor plakken dan komt het bestand wel in de geselecteerde directory.
Is er een handigheidje om de keyboard shortcut ' command-v' te kunnen gebruiken in de lijstview en het bestand daadwerkelijk in de geselecteerde directory te laten belanden?
Bij mij komt ie gewoon in de subdirectory terecht als ik dat doequote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Na 3 weken met een Mac werken heb ik nog een ding niet helemaal onder de knie, en dat is knippen en plakken in Finder.
Ik gebruik meestal command-c / command-v voor knippen en plakken. Als ik in Finder de lijstview heb en een bestand in directory x wil plakken dan ga ik op de betreffende directory staan. Vervolgens doe ik command-v....en komt het bestand gewoon in de hoofddirectory terecht.
Als ik met de muis de directory selecteer en vervolgens kies voor plakken dan komt het bestand wel in de geselecteerde directory.
Is er een handigheidje om de keyboard shortcut ' command-v' te kunnen gebruiken in de lijstview en het bestand daadwerkelijk in de geselecteerde directory te laten belanden?
Ik doe altijd: "*volgt*".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:23 schreef Maravilla het volgende:
Ik moet hier iets verzinnen zodat er geen tvp staat, maar ik zou bij god niet weten wat..
*Boom*quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:23 schreef Maravilla het volgende:
Ik moet hier iets verzinnen zodat er geen tvp staat, maar ik zou bij god niet weten wat..
Je moet in list-view de doeldirectory echt openen en dan plakken. Alleen selecteren is niet genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:
OMG MacBook i7quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
Apple store weer offline he?
Dat, er is (prestatie) verschil met de grotere en kleinere. Klinkt dus heel tof, een i7 in je laptop, maar in de praktijk is dat lang niet zo goed als 1 in je desktop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef De_Hertog het volgende:
Je hebt verschillende Core i7s met verschillende prestaties en verschillend verbruik. Die in die PC was waarschijnlijk een Core i7 Extreme of 800+, die 95 of 130 Watt kan verstoken. Maar er zijn ook Core i7 varianten die een stuk minder verbruiken, de 'kleinste' zelfs maar 18 Watt.
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Core_i7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |