Origineel blijft het chillst.quote:
Een week geleden belde.quote:
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;Pquote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij hem toen niet ook al gepost, of was dat een van de 100 anderen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerd : spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de mooist e van het land?
spiegel: je hebt geen land!
WAEUHGFWAEUHFWAEUHFAUHWEUHFAWEUHFAWEFAWEFWAEFUHWAEFUHWAEUHFWAEUHFWAE
ik weet... oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gisteren gepost. ;P
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pfff.. vind je hem niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Speciaal voor jou, toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heb jij nou gedaan? die te lekkere nutella op je gore kop gesmeerd?
Deze is met Nancy Ajram.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De kracht van herhaling is niet van toepassing op mij anders! Ik ga er niet naar luisteren!
Omani. Omanezen bestaan helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is met Nancy Ajram.
Nep Omanees.
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omani. Omanezen bestaan helemaal niet![]()
![]()
. En ik ben geen Libanees
![]()
![]()
.
foutquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Ik volg de massa niet zoals meelopers zoals jijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar als Arabier zijnde moet je een Nancy Ajram fan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |