quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat op mijn werk en had de live-stand op internet en zag dat Poulsen gescoord had en had het druk enzo, dus dacht dat die Denen voor stonden![]()
En mijn collega dacht het ook totdat we buiten een hoop toeters hoorden, bleken ze ineens met 2-0 voor te staan
Op die afdeling beneden hadden ze ook een giga tv en hapjesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]Da's nog een leuke verrassing geweest dan!
Ik heb de wedstrijd trouwens gewoon kunnen kijken vanmiddag, m'n baas liet belegde broodjes en drinken en chips en borrelnootjes halen en toen gingen we bij hem thuis tv kijken.
Italiaans of Schots of Canadees of leuk-amerikaans is ook goed. Of nee, doe maar niet Italiaans. Of trouwens, iets Scandinavisch is ook leuk. Of Vlaams, Vlaams is ook leuk!quote:
maar strak past niet dat is krapquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan past het niet goed, dan heb je nog ruimte
Als hij maar lekker isquote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Italiaans of Schots of Canadees of leuk-amerikaans is ook goed. Of nee, doe maar niet Italiaans. Of trouwens, iets Scandinavisch is ook leuk. Of Vlaams, Vlaams is ook leuk!
ach je bent iig niet moeilijk hequote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Italiaans of Schots of Canadees of leuk-amerikaans is ook goed. Of nee, doe maar niet Italiaans. Of trouwens, iets Scandinavisch is ook leuk. Of Vlaams, Vlaams is ook leuk!
das een deenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Die komt uit '86, is onder m'n grens.
Kenneth Pérez, daarentegen.
Oei, we gaan de goede kant op.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Raúl Gonzalez Blanco dan misschien een optie?
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grens, grens, welke grens ik ken geen grens.
Daar ben ik zolang verliefd op geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Raúl Gonzalez Blanco dan misschien een optie?
Of Gonzalo Garcia Garcia?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Oei, we gaan de goede kant op.Ziet er goed uit, dat nieuwe kapsel, ik herkende hem even niet!
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan begrijp ik het wel![]()
Ik moest radio luisteren![]()
En onderweg naar school hoorde ik de radio uit een auto komen van een bekende en dook zo in de auto voor het tweede doelpunt
Ja zo regeerde hij ookquote:
Koentjequote:
Nou voornamelijk Cee en C_Aquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in bed liggen.. Gooische Vrouwen GTSTKijken!
Doei
Naamtopicquote:
Adios!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in bed liggen.. Gooische Vrouwen Kijken!
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |