Dat moet even op zijn Wikipedia pagina gezet worden bij Trivia.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
".....Ik kan zelf ook heel aardig schilderen." Aldus poedel Derksen in een bijzin.²
Wel heerlijk dat de rol van Driessen zo minimaal is dit WK.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
En die domme Leo Driessen weerTering waarom niet Derksen, Genee en Gijp zoals dat stukje over twitterende Elia
We weten het nu wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
Zelfs GTST staat nog niet online.. Daar zal wel flink over geklaagd worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
Die middaguitzending is compleet overbodig. Maar goed, het blijft met regelmaat vermakelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Falco het volgende:
Goede uitzending ondanks de zetten van herhaling over Kuyt. Volgens mij ziet het VI-trio ook een beetje tegen de lange rij van uitzendingen op, maar goed.
Ook dat nog eens ja. Ik mag morgen wel vrij nemen van mijn werk.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Zelfs GTST staat nog niet online.. Daar zal wel flink over geklaagd worden.
Done.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat moet even op zijn Wikipedia pagina gezet worden bij Trivia.
"Verre familie van en vernoemd naar kunstschilder Johannes Vermeer"
Link.quote:
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaatquote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staan de uitzendingen maar een dag online?
Volgens mij komen ze er uberhaupt niet meer op. Ze staan nu wel online maar zijn niet te bekijken ivm rechten of zoiets...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, maar wat irritanter is, is dat de middaguitzending er nog niet eens opstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |