Mooi dat je een martelaarsdood op Wikipedia wil sterven in naam van Johan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een ban gehad op wikipedia. Het zijn echt een stel trieste kneuzen, maargoed wat kun je ook verwachten van mensen die ''wikipedia-moderator'' zijn?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooi dat je een martelaarsdood op Wikipedia wil sterven in naam van Johan.
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat jij de enige bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:17 schreef KissXSis het volgende:
ben ik btw de enige die dat intro nummer van die huisband, dus zeg maar niet die tune maar dat nummer erna, echt huilen met de pet op vindt?
mooi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:20 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat jij de enige bent.
Het is ook JOSTIquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:33 schreef KissXSis het volgende:
[..]
mooi.echt een yosti nummer vind ik dat nml.
excuses voor de zpelvout btw, het moet natuurlijk vind en niet vindt zijn. ben niet geheel nuchter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saru mo ki kara ochiru
Nog ff een whiskeytje drinken op de kamer.. Is heerlijk man.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Ach ja bekijk het ook maar lekker, ik ga lekker naar bed, morgen weer wedstrijdjes kijken.
Inderdaad, ik zit me ook helemaal ellendig te ergeren.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
Mij ook volkomen onduidelijk wat nou precies het probleem is.. Zelfs GTST staat nog niet online.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:41 schreef blonchi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me ook helemaal ellendig te ergeren.
Niemand connecties bij RTL?
Anders eerdaags even langs het KOERHUIS gaan en tijdens de uitzending naar de Derksen toe lopen om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:41 schreef blonchi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me ook helemaal ellendig te ergeren.
Niemand connecties bij RTL?
Dat is nu gebeurd. Ik kan niet meer bewerken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja ik zit ook te wachten op onze grappenmakersquote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef fiooon het volgende:
En WEER moeten we wachten op RTLgemist![]()
![]()
![]()
Waarom halen ze die site niet gewoon uit de lucht?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is een opgeblazen kwal, over demagogie te spreken , juist hijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga ook maar VI Oranje kijken ipv SSZ.
Johan die Dirk Kuyt even neersabeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |