quote:Wie is er nou homo, met je 'lief'? Ga maar lekker vanaf je bank, lurkend aan een pijpje, happend in een gehaktstaaf, kijken naar 22 jongens in korte broekjes die zwetend in een wei met balletjes spelen.
lekker werken J.quote:
Ben alleen nog maar wezen ouwehoeren bij iedereenquote:
Lekkorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar wezen ouwehoeren bij iedereen. En dat ga ik ff volhouden vandaag denk ik.
Tquote:
Wat?quote:
Ik heb me omgekleed (op het werk ja). Ik heb koffie gepakt (ik heb het nodig vandaag) en ik heb wat dom voor me uit zitten staren en ja zitten knikken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar wezen ouwehoeren bij iedereen. En dat ga ik ff volhouden vandaag denk ik.
Mooi zijn en dom kijken T!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me omgekleed (op het werk ja). Ik heb koffie gepakt (ik heb het nodig vandaag) en ik heb wat dom voor me uit zitten staren en ja zitten knikken.
Dat ga ik ook wel uithouden vandaag.
Ik heb me niet echt appetijtelijk aangekleedquote:
Ik ga vandaag maar eens door het pand wandelen denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
ik ga vandaag maar eens de backupjobs aanpassen ofzo.
Beetje voor overhangen. Mijn jesters dr uit schudden. Dom lachen (hihihihihi) maar vooral werk ontduikend gedrag vertonen.quote:
Na je vakantie pleur je toch in slaap tijdens zo'n overlegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:48 schreef KingOfMars het volgende:
Gelukkig, een overleg.. Je zou het haast gaan missen anders.
Kan je ffies uitslapen johquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, meeting is uitgesteld... Moet nik me maar weer aanpassen.
Watjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb godverdomme een kater van een stuk of 10 biertjes. Dommelsch... dat wel.
Hoelang is die nu dan ?quote:
Jij hoopte op zn piemel he !quote:
Kan ik alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Joene het volgende:
Dat is wel minder UIO zonde ook van zo een italiaanse. Daar en tegen ik heb wel is horen zeggen dat ze op hun geilst zijn wanneer ze zwanger benne dus.
Lastig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:30 schreef Joene het volgende:
Andere Baan aangeboden gekregen , leuk offer. Qua geld dan.
Qua baan is het een stapje terug met vooruitzicht op een vette senior baan.
*twijfel*, eerst hier intern nog maar weer ff horen wat ze willen en wanneer mn nieuwe functie hier van start gaat.
Hij is goed verstopt in de text-only.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:18 schreef Joene het volgende:
Ja ik mot ook nog ff wennen aan die Volg Tipoc knop.
Ja. Zeker ook omdat ze hier intern hard voor me bezig zijnquote:
Soort van is okay, op zich.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:30 schreef Joene het volgende:
Hmmm nee ik doe alleen aan poliklinische sex J. Zo in een ziekenhuis.
alhoewel ik heb deze week nog een keer een soort van geneukt.
Je bedoelt die waar ik op had gereageerd metquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag in KPD nog een paar puike staan. Die vulpen ofzo. Kunnen we die niet tot oldbie kronen?
Erelid. Whehehe, lid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bedoelt die waar ik op had gereageerd metwat mij betreft is die per direct member idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |