Dan hoop ik voor Voe dat Penisbaard geen Gristen isquote:
Voor de zekerheid even aangifte gedaan bij de politiequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:42 schreef Multivitamine het volgende:
Als ik 50 was zou ik ook 13 jarige meisjes geven
Je weet het nooit met onze donkere medemensen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor de zekerheid even aangifte gedaan bij de politie
Afgelopen nacht niet meer, maar voor komende nacht kan ik tegen het juiste bod er zelfs een triootje van maken met haar lang verloren tweelingzusquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan je mij vanavond laten dromen dat ik Voe neuk? Vuige slet dat ze is.
Nu niet dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:42 schreef Multivitamine het volgende:
Als ik 50 was zou ik ook 13 jarige meisjes geven
Is toch niks illegaal aan in principe. Tenminste, als die meisjes allemaal 18 of ouder zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor de zekerheid even aangifte gedaan bij de politie
Dat topic heb ik dus gewoon gemist, en ik heb op diezelfde school gezetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in dit topic zijn:
Mijn school
Wat een lucky bastardquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die Voe durven aan te raken
Deze foto's maken mij woestquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die Voe durven aan te raken
Ze is een Godin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef __Saviour__ het volgende:
maar wat is die voe nou precies, behalve een standaard blondje met wat foto's?
heeft ze nog enig talent dat deze internetroem rechtvaardigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |