Das opzich wel ideaal. Weinig naar de WC te hoeven en toch lam worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yup. Maar de alcoholinhoud van een shotje schijnt gelijk te staan aan een glas bier.
Jij vergelijkt een paar maanden met een week?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef RiiV het volgende:
[..]
Maar zo reageren op één biertje is toch wel uitzonderlijk? Ik heb wel eens vaker bijv. een week niet gedronken, en toen was het inderdaad iets effectiever dan normaliter. Maar zeker niet zo heftig.
Bedankt voor je reactie! Het doet me goed om te lezen dat dit dus kennelijk 'enigszins normaal' isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:32 schreef caroline88 het volgende:
Ik had dat ook rond mijn dertigste. Als ik de reacties lees, zou dat ook een geval van ontwenning geweest kunnen zijn.
Hoewel mijn symptomen minder extreem waren. Ik werd heel erg snel tipsy en halverwege het glas smaakte de rest naar slootwater. Gewoon he-le-maal geen trek meer in.
Kan je gelukkig melden dat ik al jaren vrijwel zonder alcohol door het leven ga en toch heel gelukkig ben![]()
(daar heeft overigens wel de nodige mentale zelftraining wat mee te maken gehad)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:24 schreef RiiV het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Het doet me goed om te lezen dat dit dus kennelijk 'enigszins normaal' is
Nu ik eraan denk heb ik een jaar of 10 geleden met een nicotine verslaving ongeveer hetzelfde gehad. Van de een op andere dag geen zin meer in sigaretten en zelfs lichamelijke afkeer ertegen als ik het alleen al rook (misselijkheid).
Denk dat ik gewoon helemaal klaar ben met de alcohol
Ik zit nu op het balkonnetje met een glas rose in het zonnetje...héérlijk. Kan het iedereen aanraden!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:46 schreef RiiV het volgende:
Dus steeds overgegaan op de cola e.d., en dat bevalt eigenlijk uitstekend. Kan het iedereen aanraden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |