Klopt, de meeste 'grote' keukenleverancier maken onderdeel uit van DMG en die vermijd ik liever.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Sjappel het volgende:
Zelf geen ervaringen met keukens uit Duitsland, maar KeukenConcurrentraad ik je af. Niks gaat ze te ver om een handtekening op de koopovereenkomst te krijgen. Stelletje wolven zijn het.
Edit: lees net dat ook keukenconcurrent van mandemakers groep is
Top bedankt ik heb ze meteen opgeslagen! En een goed woordje doen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef ueberduitser het volgende:
Ardland hebben kennissen van mij goede ervaringen. Prima service, geen aanbetaling, garantie is mij niets van bekend, maar zal wel geen probleem zijn omdat men erg veel in Nederland afzet.
Ons waren ze net te duur eerlijk gezegd.
Andere prima keukenzaken in Nordhorn zijn Ekelhoff en Akzent Küchen.
Onze keuken komt bij Akzent vandaan (maar bij Ekelhoff zou ik je misschien nog wel een voordeeltje kunnen bezorgen, aangezien 3 buurmannen van mij bij Ekelhoff werken.)
geen probleem, je weet me te vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Plakstrip het volgende:
[..]
Top bedankt ik heb ze meteen opgeslagen! En een goed woordje doen kan nooit kwaad, misschien dat we dit verder via PM kunnen bespreken
? Ik ga volgende week als ik vrij ben even een ritje maken naar Duitsland. Ik zal nog wel laten weten hoe het is bevallen
.
Ik vind jouw keuken trouwens erg mooi! Wat voor spul is het eigenlijk?
denk niet dat het voor jou niet veel zin heeft naar duitsland te rijden om voor je keuken te gaan kijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef BuupWerk het volgende:
Hier ook een goedkopen keuken zoeker...
tot nu toe tot de volgende conclusie gekomen,
inbouw.nl is het goedkoopst voor apparatuur, echter als de HORNBACH je apparatuur ook verkoopt (bij ons siemens dus van toepassing) kun je de 10% korting regeling toepassen...en dan weer naar inbouw.nl om daar over de prijs te onderhandelen...haha maar zo ver ben ik nog niet...
Ik heb ook een offerte bij Hornbach vor onze keuken laten maken ook duitse kwaliteit (WELLMAN) 1 tegenvaller ze hebben niet elke uitvoering van kastjes.
In ideregeval heb ik nu een idee wat kastjes ongeveer moeten kosten omdat de HB met vaste prijzen werkt (net als IKEA) dus ik ga nu overal offertes laten maken alleen voor kastjes en bestel de apparatuur apart...
Nu nog opzoek naar een composiet bladen zaak maar dat komt nog...
Wil nog wel naar Duitsland maar dan als ik hier alles op een rijtje heb...
daar gaat het hier niet om. Je wil eerst in Nederland alles uit elkaar trekken in die keuken, overal het goedkoopste zoeken(deels online) en dan voor een complete keuken in Duitsland gaan kijken? Zo kun je toch geen prijzen vergelijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef BuupWerk het volgende:
welke prijs klasse denk je dat ik zoek ?? wat is jouw budget als ik vragen mag ??
Het gaat hier toch om mogelijkheden en ervaringen ??quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
denk niet dat het voor jou niet veel zin heeft naar duitsland te rijden om voor je keuken te gaan kijken.
In de prijsklasse die jij zoekt kom je in Duitsland ook gewoon bij de grote ketens terecht (DMG-achtig)
De site geeft je helemaal geen advies, en is al helemaal niet onafhankelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Hi-tje het volgende:
Ik ben zelf ook lang op zoek geweest naar een keuken. Het is een beetje een vreemde markt en ik snapte er helemaal niets van. Deze site gaf mij een goed advies: *knip*. Misschien dat het jullie ook helpt. De tips over apparatuur en inrichting hebben me aan het denken gezet. Nou succes ermee. Ik heb een heerlijke keuken uit Nederland . Wel goed onderhandeld met de tips van *knip*.
Succes
nop en het feit dat Hi-tje zich speciaal voor die link gister snel heeft aangemeld valt ook helemaal niet op ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
De site geeft je helemaal geen advies, en is al helemaal niet onafhankelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |