slaapsequote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind dat ING-reclamedeuntje wel lekker. Eigenlijk.![]()
Maar ik ga nu ontzettend slapen.Trusten!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een drukke zondag, heeft de woonkamer opgeruimd, twee wassen gedraaid EN gekookt...
En ik gebruik de jockstrap voor mijn packer, dan zwerft dat ding niet zo door mijn boxers.
LOL, mafkees. Nee, zo erg is het niet, zeker omdat ik ook strakke broeken draag, maar zaterdag vond ik het wel fijn, met buitentoiletten en alles. Het siliconenspul plakt ook nogal dus als ie in zo'n hoesje zit en niet direct op de huid, is het fijner.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat je zeg maar niet jezelf penetreert tijdens het fietsen?![]()
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Een jockstrap vind ik echt lelijk als ondergoed.
nee, ligt aan het thema..quote:
nee das voor entertainment. maar ik vertel nog weleens iets... niet alles natuurlijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee die scheet filmpjes van jou dragen veel bij
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
LOL, mafkees. Nee, zo erg is het niet, zeker omdat ik ook strakke broeken draag, maar zaterdag vond ik het wel fijn, met buitentoiletten en alles. Het siliconenspul plakt ook nogal dus als ie in zo'n hoesje zit en niet direct op de huid, is het fijner.
Ik had er dan ook gewoon een boxer over aanquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.
juist, daar zijn jockstraps heel handig voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een drukke zondag, heeft de woonkamer opgeruimd, twee wassen gedraaid EN gekookt...
En ik gebruik de jockstrap voor mijn packer, dan zwerft dat ding niet zo door mijn boxers.
Nee, ik vind het er echt niet geil uitzienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.
Ja, of dat ie ondersteboven zit, of in mijn broekspijp. Ik vond het in ieder geval een welbestede $14.99quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...Ik zou er nerveus van worden en gewoon een paar sokken kopen bij de WallMart.
![]()
Maar ik moet nu eeeecht naar bed, anders komt het allemaal niet goed.
Trusten nu echt!
zoals ik het heb begrepen zal het VVD en PVV worden....quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
om het niveau maar omhoog te halen dan. wie moet er in de regering?
persoonlijk dacht ik aan paars+
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, of dat ie ondersteboven zit, of in mijn broekspijp. Ik vond het in ieder geval een welbestede $14.99
volgens mij gaat de PVV dan zo de LPF achternaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals ik het heb begrepen zal het VVD en PVV worden....
of het zal niet lukken en er moet weer gestemd worden over een maand.
you crazy bitchquote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh of mocht ik dat niet zeggen...Maar ik bedoel.... zo'n dolende piemel...
![]()
![]()
Ik bedoelde het niet kut, eh, klote, eh.... Naar.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...Ik zou er nerveus van worden en gewoon een paar sokken kopen bij de WallMart.
![]()
Maar ik moet nu eeeecht naar bed, anders komt het allemaal niet goed.
Trusten nu echt!
Ja, maar dat je penis zo uit je boxer floept, dat kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
de jockstrap of die siliconen thing?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er dan ook gewoon een boxer over aanMaar die ik heb zit wel heel comfortabel, had hem zaterdag voor het eerst aan en na vijf minuten voelde ik hem al niet meer zitten.
ben jij een boxer of slip persoon..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik vind het er echt niet geil uitzien.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |