Van wat ik heb begrepen sluit VVD de PVV niet uit. PVV heeft wat, 22 zetels, dus je moet kijken of er mee te regeren valt. Met de LPF destijds was iedereen er tegen. Maar LPF had geen kans aangezien Pim vermoord werd. En wat er daarna kwam, was bullshit...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij gaat de PVV dan zo de LPF achterna
Boxer, en dan niet zo'n hele losse absurd grote Amerikaansequote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij een boxer of slip persoon..
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen sluit VVD de PVV niet uit. PVV heeft wat, 22 zetels, dus je moet kijken of er mee te regeren valt. Met de LPF destijds was iedereen er tegen. Maar LPF had geen kans aangezien Pim vermoord werd. En wat er daarna kwam, was bullshit...
ik had van de week het kampagnefilmpje gezien van Rita. Das wel zooo fout, dat ik er wel om moest lachen...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit half te wachten tot Wilders ook een kogel door het hoofd krijgt of zoiets.
o ja, met strakke pijpen, ja die heb ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boxer, en dan niet zo'n hele losse absurd grote Amerikaanse, maar gewoon een mooie strakke ofzo.
dat was ook gewoon comedyquote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had van de week het kampagnefilmpje gezien van Rita. Das wel zooo fout, dat ik er wel om moest lachen...
das waar. Als Wilders uitvalt..dan is het over met de PVV... de mensen die hij op de lijst heeft staan komen niet uit het bedrijfsleven o.i.d. Lijkt meer een populariteits contest...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...quote:
Ik heb wel eens midden op straat in mijn kruis gevoeld of ie er nog zat, jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.
Psst. Kent Boyd!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.
alleen heeft het niks geholpen nu is ze werkloosquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...
dat doet bijna iedere jongen/manquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden op straat in mijn kruis gevoeld of ie er nog zat, jaMaar gelukkig is DAT nog nooit voorgekomen.
De strap. Nou ja, de "athletic supporter"quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de jockstrap of die siliconen thing?
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig isquote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doet bijna iedere jongen/man![]()
mimicken....je leert snel.
ja had toch wel verwacht dat ze enige zetels zou hebben.. maar er was zo een gerotzooi binnen haar partij... fraude etc...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen heeft het niks geholpen nu is ze werkloos
nu heeft alleen wilder de macht, als de PVV straks ministers moet leveren dan word het nog leuk met de machtsverdelingquote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Als Wilders uitvalt..dan is het over met de PVV... de mensen die hij op de lijst heeft staan komen niet uit het bedrijfsleven o.i.d. Lijkt meer een populariteits contest...
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...
Nee, maar dat ziet een omstander niet..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig is
Misschien een leprapatient?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig is
quote:
OMG.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |