Het glittert niet.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Heeft iemand een stukje citroen voor in m'n Corona?
Ik bedoelde in dit topic... het leek even op dat hosti gedoe all over again...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We speelden ook kut! Behalve Ilja ofzoiets!
MoEtEn We DaAr DaN oOk OnS tAaLgEbRuIk Op AaNpAsSeN?quote:
alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
MoEtEn We DaAr DaN oOk OnS tAaLgEbRuIk Op AaNpAsSeN?
0f m3t c1jf3rs l3tt3r5 5chr1jv3n k4n 00kquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
MoEtEn We DaAr DaN oOk OnS tAaLgEbRuIk Op AaNpAsSeN?
pardon, omdat er langer bij 1 onderwerp gebleven is?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topic... het leek even op dat hosti gedoe all over again...
Wat jij wil... denk dat vooralquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon, omdat er langer bij 1 onderwerp gebleven is?
Nee, omdat er langer over een onderwerp gepraat wordt dat hem niet interesseertquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon, omdat er langer bij 1 onderwerp gebleven is?
wees toch eens duidelijk, jij spreekt in raadselsquote:
Deze is tofferquote:
slaapsequote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Xiance het volgende:
slaap lekker a!lemaal, ik ga uitzieken :!!
Hoe komt hetquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komt het? Zit Des onder het bureau?
geen bureau in de tram hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komt het? Zit Des onder het bureau?
Mobiel internetz?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Peter het volgende:
[..]
geen bureau in de tram hoor, gewoon lekker zonnetje!
breezers hier jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Dan beland je hier zomaar in een poëzie album
high queenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag skanks![]()
wat een glitter-boel hier, you queens![]()
vooruit
[ afbeelding ]
Ik ga iets heel stoms vertellenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag skanks![]()
wat een glitter-boel hier, you queens![]()
vooruit
[ afbeelding ]
haaai breezer.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ga iets heel stoms vertellen
toen ik die cd kocht
zat er een sticker bij, mooie grote roze sticker 'glitter' , dat logo
ik plakte het op de kofferbak van de auto
en reed 2 jaar zo rond
whyyyyyyyyyyyyyyyyyy??!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toen ik die cd kocht
en reed 2 jaar zo rond
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. let's get down to business. We've got a lot to cover...![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_aussies_halen_geintje_uit/
kweet het, erg flauw..
het ergste is dan nog, jij komt op dit soort rare sitesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. let's get down to business. We've got a lot to cover...![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_aussies_halen_geintje_uit/
kweet het, erg flauw..
Erik??!! hoe komt hij aan die titel?quote:
ken je klassiekersquote:
jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Erik??!! hoe komt hij aan die titel?Moet ik topics teruglezen....?
kan je me geen short version geven? anders moet ik tig topics teruglezen...quote:
gewoon de vorige pagina bekijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan je me geen short version geven? anders moet ik tig topics teruglezen...
hoezo rare sites? Tis geweaun een nieuwssite... granted, met af en toe leuke dingen ertussen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het ergste is dan nog, jij komt op dit soort rare sites
dat soort nieuws hoef ik dus niet te lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo rare sites? Tis geweaun een nieuwssite... granted, met af en toe leuke dingen ertussen...
wie dacht je dat de glassass.com als eerste op hun site had? juist. zij......
glassass?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo rare sites? Tis geweaun een nieuwssite... granted, met af en toe leuke dingen ertussen...
wie dacht je dat de glassass.com als eerste op hun site had? juist. zij......
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toen ik die cd kocht
en reed 2 jaar zo rond
he jongenquote:
ja, het heet eigenlijk, je moet de groente van hak hebben..quote:
ja, ik weet het ook niet..heb teruggelezen..maar begrijp het niet... zal wel aan die joint liggen..quote:
nee die ken ik niet, maar het klinkt alsof hij helemaal thuis hoort op die nieuwssite van jequote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het heet eigenlijk, je moet de groente van hak hebben..
die gast die over een glazen potje heen zakt met zijn ster en dan breekt ie...
die ken je toch wel?? ook een klassieker...of another kind...
Dat filmpje is ziek en bahquote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij hebt het album zeker niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
echt niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die ken ik niet, maar het klinkt alsof hij helemaal thuis hoort op die nieuwssite van je
drugs are bad m'kayquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik weet het ook niet..heb teruggelezen..maar begrijp het niet... zal wel aan die joint liggen..![]()
je kent het?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij hebt het album zeker niet?![]()
Nee... heb 1 cd van haar... met kerstnummers... vond ik meer dan genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
I dont knowquote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
whyyyyyyyyyyyyyyyyyy??!!![]()
alhoewel het toch een leuke album is, ondanks de slechte recensies... Ik draai em nog wel eens.
Steenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is zo goed, zo basaal, agressief, knap gemaakt vind ik echt eigenlijk hoe erg het ook is
Ik had het niet over goede clubnr's,, das jou interpretatie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
Zeg Peter...waarom wil je eigenlijk goede clubnummers hebben?
Zit hier toch niet voor jan lul te posten?
grapje...
Niet sinds gister neequote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
![]()
hoe gaat het? al veranderingen?
zit nu wel aan een wijntje....we hebben geen fris meer....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb al een maand ofzo niet gedronken
o, dus ik had net zo goed Sieneke (Armand van Helden remix) kunnen posten?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik had het niet over goede clubnr's,, das jou interpretatie.
Ik wilde wel de interpretatie zien
maar jij drink sowieso wijn alsof het fris isquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit nu wel aan een wijntje....we hebben geen fris meer....
gewoon de partyanimals of paul elstakquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus ik had net zo goed Sieneke (Armand van Helden remix) kunnen posten?
Dit is echt een van de meest nasty dingen die ik ooit gezien heb, is dit for real, en dat duurt maar!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als jij daarop kan dansenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus ik had net zo goed Sieneke (Armand van Helden remix) kunnen posten?
quote:
you crazy bitchquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij drink sowieso wijn alsof het fris is
Yeah, geen commentaar. Hoewel hij volgens mij eerst niet wist wie ik was toen ik hem belde zaterdag, heheh.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
HOe is Brad? nog steeds supportive? IK had gisteren een vriendin (Shaenia) over de vloer (eigenlijk een drag, die eerst rapper was, Nee geen giftwrapper) en die wilde dat ook gaan doen..
quote:
Ik had one guy one cup uitgezet voor hij brakquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dit is echt een van de meest nasty dingen die ik ooit gezien heb, is dit for real, en dat duurt maar!!!
Waarom kijk ik er dan toch naar!!!
so you keep sayingquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitchTis een doorslobbertje...prosecco... dus daar zit haast geen alcohol in...
godsklere, das uit den ouden doosch...ken ze nog allemaal...quote:
aaaaaahhhhhhhhh, you fucker..heb je het net gezien?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dit is echt een van de meest nasty dingen die ik ooit gezien heb, is dit for real, en dat duurt maar!!!
Waarom kijk ik er dan toch naar!!!
geen commentaar? hm, that bad? fuck that...je moet aan jezelf denken...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, geen commentaar. Hoewel hij volgens mij eerst niet wist wie ik was toen ik hem belde zaterdag, heheh.
pussy... heb je het niet uitgekeken?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had one guy one cup uitgezet voor hij brak
jij hebt vast een onuitputtelijke bron van vieze filmpjesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhh, you fucker..heb je het net gezien?
Nu ben je klaar voor het volgende.
BMX pain olympics... enjoy..
daar trap ik dus echt niet 2 x op 1 avond in hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhh, you fucker..heb je het net gezien?
Nu ben je klaar voor het volgende.
BMX pain olympics... enjoy..
jij begint er steeds over met die linkjes van jequote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pussy... heb je het niet uitgekeken?heb je wel 2girls1cup uitgekeken?
btw, waarom gaat het nu weer over nasty things?
ik voel the wrath van iemand straks...
Paul Elstakquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon de partyanimals of paul elstak
Nee hoor...krijg ze ook maar doorgestuurd. Jij noemt het vies, ik noem het art...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt vast een onuitputtelijke bron van vieze filmpjes
ken ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor...krijg ze ook maar doorgestuurd. Jij noemt het vies, ik noem het art...![]()
Ken je ze wel? Kep nog 5girls1fingerpaint in de aanbieding voor je..
Ikke? had net alleen iets van Australie gepost..dan ie een ruft liet...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij begint er steeds over met die linkjes van je
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar trap ik dus echt niet 2 x op 1 avond in hoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das uit den ouden doosch...ken ze nog allemaal...
en deze![]()
toen had TMF nog clips. Het is nu een veredelde ringtone winkel
die oven is allang kapotquote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ikke? had net alleen iets van Australie gepost..dan ie een ruft liet...
nou nou......
ga maar verder met je Fisherprice easy bake oven..![]()
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga lekker een film kijken in bed, welterusten
OMG, krijg echt zo'n jaren '90 flashback. Van alles en nog wat...toch wel leuk om ze weer te horen..quote:
90'squote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG, krijg echt zo'n jaren '90 flashback. Van alles en nog wat...toch wel leuk om ze weer te horen..
vanaf je eten? que?quote:
yeah, it was a good decade...quote:
Ik vind internetten op een mobiel toch wel kut. Tis geen vervanging, wel een aanvulling..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Great.Expectations het volgende:
TVP'en werkt nu ook op de mobiele layout! Je hebt zo bijna geen normale pc meer nodig.
Hangt ook van je mobiel af, denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind internetten op een mobiel toch wel kut. Tis geen vervanging, wel een aanvulling..
Well, niet alles is kut, maar niets vernieuwend. Zoals de '80 en '90's.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betere dan wat er nu te horen is
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt ook van je mobiel af, denk ik.
er is niks bijzonders gebeurd zoals altijdquote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef creno het volgende:
wat zijn jullie ook een stel ratels, weer 3 pagina's verder...
Wie praat me bij ?
zit nog wel wat leuks tussen maar, vooral veel crapquote:Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Well, niet alles is kut, maar niets vernieuwend. Zoals de '80 en '90's.![]()
Was een paar weken geleden op een '80's/'90's party.. echt geweldig! al die klassiekers..![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef creno het volgende:
wat zijn jullie ook een stel ratels, weer 3 pagina's verder...
Wie praat me bij ?
das waar, maar ik vind het schermpje te klein. Zelfs de Iphone vind ik klein voor te internetten..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt ook van je mobiel af, denk ik.
Ik was al bang dat ik heel wat gemist had.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is niks bijzonders gebeurd zoals altijd
quote:
pffff 80's / 90's party, ik ben er ook een keer geweest, had er onwijs veel zin in, verheugde me op 2unlimited, 2BOT4F, Dune, Party Animals etc, want 90's = happy hardcore, nou HELEMAAL niets van die muziek, geen een enkel nummer. Prutsparty ! dadist !quote:Op maandag 14 juni 2010 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Well, niet alles is kut, maar niets vernieuwend. Zoals de '80 en '90's.![]()
Was een paar weken geleden op een '80's/'90's party.. echt geweldig! al die klassiekers..![]()
vertel eens wat leuks dan ..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is niks bijzonders gebeurd zoals altijd
d e Peruaanse is 'gewoon' doodslag denk ik en natalie is inderdaad dood getrild.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:35 schreef creno het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik heel wat gemist had.![]()
Maar ik las in het vorig topic dat Joran 2 meisjes had vermoord ?
Maar das toch alleen die peruaanse (met van die flapjes). Nathalie is (en Peter R de Vries heeft de bekentenis op tape) gewoon doodgetrild, en wat die domme kerel toen heeft gedaan is het lijk in zee dumpen.
ja, happy hardcore krijg je niet echt te horen. Tis vooral mainstream. top 40..etc..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
pffff 80's / 90's party, ik ben er ook een keer geweest, had er onwijs veel zin in, verheugde me op 2unlimited, 2BOT4F, Dune, Party Animals etc, want 90's = happy hardcore, nou HELEMAAL niets van die muziek, geen een enkel nummer. Prutsparty ! dadist !
quote:
Joran is hier 'hot news'. Vooral die moeder van Nathalee zie je overal opdraven in talkshows and shit.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
d e Peruaanse is 'gewoon' doodslag denk ik en natalie is inderdaad dood getrild.
Ka-ching.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Joran is hier 'hot news'. Vooral die moeder van Nathalee zie je overal opdraven in talkshows and shit.
don't be telling fibs now, Sieneke..quote:
maf wijf die moederquote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Joran is hier 'hot news'. Vooral die moeder van Nathalee zie je overal opdraven in talkshows and shit.
Blijkt maar weer dat je nooit oplet en/of terug leestquote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't be telling fibs now, Sieneke..
op wie dan?
quote:Ga je nog weleens naar je FB in Amsterdam? We horen er niets over...
spill it, bitch..
ja zeker, niet dat ze het nodig heeft. Ze is rijk..maar goed...quote:
Woon jij in Amerika ?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was jij, net zoals ik, ook een gabber vroeger?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef creno het volgende:
Als ik een 90's party zou geven dan zou het dus alleen maar happy hardcore zijn:
ik zou met wat rustigers 90's muziek beginnen en dan daarna lekker hakkuhquote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef creno het volgende:
Als ik een 90's party zou geven dan zou het dus alleen maar happy hardcore zijn:
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor.quote:
alhoewel het een crazy bitch is, begrijp ik haar wel. Zij wilt natuurlijk antwoorden hebben omtrent haar dochter. En ze wilt zien dat Joran boet, zeker voor die shit van nu...quote:
Aussie, nike air max, kaal koppie, heb ik allemaal gehad, alleen de feesten dat weer niet, alleen mysteryland blubber-edition en een winter-edition.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was jij, net zoals ik, ook een gabber vroeger?Struinde jij ook al die feesten af? Hellraiser and shit?
tuurlijk let ik wel op, maar jij komt nooit verder danquote:Op maandag 14 juni 2010 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]Blijkt maar weer dat je nooit oplet en/of terug leest![]()
Huh? Nee, ik krijg van hem geen commentaar. Zelfs niet toen ie mijn jockstrap in de was vond (serieus, de eerste keer dat ik iets in de was stop waarvan ik niet per se wil dat hij het ziet, gaat HIJ de was doenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen commentaar? hm, that bad? fuck that...je moet aan jezelf denken...
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef creno het volgende:
[..]
Woon jij in Amerika ?
Maar dan is die moeder toch (bijna) net zo slecht als Joran, qua cashen dan. ipv geld van de levensverzeking krijgt ze nu geld voor showtje hier, showtje daar.
Tsss ga maar eens terug lezen dan, heb al topics lang meer gepost dan alleenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk let ik wel op, maar jij komt nooit verder danen 'ik houd van frikandellen'
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor.
Voor de laatste wereldkampioen tegen Paraguay is het slecht, dat snap ik zelfs.
Meer woorden inderdaad, nu nog iets met inhoud.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tsss ga maar eens terug lezen dan, heb al topics lang meer gepost dan alleen![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Aussie, nike air max, kaal koppie, heb ik allemaal gehad, alleen de feesten dat weer niet, alleen mysteryland blubber-edition en een winter-edition.
maar dan ben ik straks de enige in het topic met inhoudquote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer woorden inderdaad, nu nog iets met inhoud.
o, my bad.. je doelde dus op mijn vriendin..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik krijg van hem geen commentaar. Zelfs niet toen ie mijn jockstrap in de was vond (serieus, de eerste keer dat ik iets in de was stop waarvan ik niet per se wil dat hij het ziet, gaat HIJ de was doen).
ja, je zal dan commentaar geven op anderen...maar in feite vertel je niets, popje...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tsss ga maar eens terug lezen dan, heb al topics lang meer gepost dan alleen![]()
nee die scheet filmpjes van jou dragen veel bijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je zal dan commentaar geven op anderen...maar in feite vertel je niets, popje...
gaan we erudiet doen, you crazy bitchquote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan ben ik straks de enige in het topic met inhoud
Misschien zet je een trend.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan ben ik straks de enige in het topic met inhoud
Hij had een drukke zondag, heeft de woonkamer opgeruimd, twee wassen gedraaid EN gekookt...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, my bad.. je doelde dus op mijn vriendin..![]()
je hebt dus een jockstrap..ik heb er ook een paar. Vond het erg 'open' in het begin. Maar je went er snel aan. Tis meestal voor feesten and shit...
HIJ doet de was??
slaapsequote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind dat ING-reclamedeuntje wel lekker. Eigenlijk.![]()
Maar ik ga nu ontzettend slapen.Trusten!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een drukke zondag, heeft de woonkamer opgeruimd, twee wassen gedraaid EN gekookt...
En ik gebruik de jockstrap voor mijn packer, dan zwerft dat ding niet zo door mijn boxers.
LOL, mafkees. Nee, zo erg is het niet, zeker omdat ik ook strakke broeken draag, maar zaterdag vond ik het wel fijn, met buitentoiletten en alles. Het siliconenspul plakt ook nogal dus als ie in zo'n hoesje zit en niet direct op de huid, is het fijner.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat je zeg maar niet jezelf penetreert tijdens het fietsen?![]()
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Een jockstrap vind ik echt lelijk als ondergoed.
nee, ligt aan het thema..quote:
nee das voor entertainment. maar ik vertel nog weleens iets... niet alles natuurlijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee die scheet filmpjes van jou dragen veel bij
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
LOL, mafkees. Nee, zo erg is het niet, zeker omdat ik ook strakke broeken draag, maar zaterdag vond ik het wel fijn, met buitentoiletten en alles. Het siliconenspul plakt ook nogal dus als ie in zo'n hoesje zit en niet direct op de huid, is het fijner.
Ik had er dan ook gewoon een boxer over aanquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.
juist, daar zijn jockstraps heel handig voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een drukke zondag, heeft de woonkamer opgeruimd, twee wassen gedraaid EN gekookt...
En ik gebruik de jockstrap voor mijn packer, dan zwerft dat ding niet zo door mijn boxers.
Nee, ik vind het er echt niet geil uitzienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er wel geil uit! maar goed..het voelt wat bloot aan in je broek.
Ja, of dat ie ondersteboven zit, of in mijn broekspijp. Ik vond het in ieder geval een welbestede $14.99quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...Ik zou er nerveus van worden en gewoon een paar sokken kopen bij de WallMart.
![]()
Maar ik moet nu eeeecht naar bed, anders komt het allemaal niet goed.
Trusten nu echt!
zoals ik het heb begrepen zal het VVD en PVV worden....quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
om het niveau maar omhoog te halen dan. wie moet er in de regering?
persoonlijk dacht ik aan paars+
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, of dat ie ondersteboven zit, of in mijn broekspijp. Ik vond het in ieder geval een welbestede $14.99
volgens mij gaat de PVV dan zo de LPF achternaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals ik het heb begrepen zal het VVD en PVV worden....
of het zal niet lukken en er moet weer gestemd worden over een maand.
you crazy bitchquote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh of mocht ik dat niet zeggen...Maar ik bedoel.... zo'n dolende piemel...
![]()
![]()
Ik bedoelde het niet kut, eh, klote, eh.... Naar.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of dat het dan warm is en dat je zweterig wordt en dan opeens *floep* houdt de boel het niet meer...Ik zou er nerveus van worden en gewoon een paar sokken kopen bij de WallMart.
![]()
Maar ik moet nu eeeecht naar bed, anders komt het allemaal niet goed.
Trusten nu echt!
Ja, maar dat je penis zo uit je boxer floept, dat kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
de jockstrap of die siliconen thing?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er dan ook gewoon een boxer over aanMaar die ik heb zit wel heel comfortabel, had hem zaterdag voor het eerst aan en na vijf minuten voelde ik hem al niet meer zitten.
ben jij een boxer of slip persoon..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik vind het er echt niet geil uitzien.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.
Van wat ik heb begrepen sluit VVD de PVV niet uit. PVV heeft wat, 22 zetels, dus je moet kijken of er mee te regeren valt. Met de LPF destijds was iedereen er tegen. Maar LPF had geen kans aangezien Pim vermoord werd. En wat er daarna kwam, was bullshit...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij gaat de PVV dan zo de LPF achterna
Boxer, en dan niet zo'n hele losse absurd grote Amerikaansequote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij een boxer of slip persoon..
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen sluit VVD de PVV niet uit. PVV heeft wat, 22 zetels, dus je moet kijken of er mee te regeren valt. Met de LPF destijds was iedereen er tegen. Maar LPF had geen kans aangezien Pim vermoord werd. En wat er daarna kwam, was bullshit...
ik had van de week het kampagnefilmpje gezien van Rita. Das wel zooo fout, dat ik er wel om moest lachen...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zit half te wachten tot Wilders ook een kogel door het hoofd krijgt of zoiets.
o ja, met strakke pijpen, ja die heb ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boxer, en dan niet zo'n hele losse absurd grote Amerikaanse, maar gewoon een mooie strakke ofzo.
dat was ook gewoon comedyquote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had van de week het kampagnefilmpje gezien van Rita. Das wel zooo fout, dat ik er wel om moest lachen...
das waar. Als Wilders uitvalt..dan is het over met de PVV... de mensen die hij op de lijst heeft staan komen niet uit het bedrijfsleven o.i.d. Lijkt meer een populariteits contest...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...quote:
Ik heb wel eens midden op straat in mijn kruis gevoeld of ie er nog zat, jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat-ie dan zo via je broekspijp langs je been naar beneden glijdt en de straat oprolt.
Psst. Kent Boyd!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zonder Wilders is die partij ook niks meer.
alleen heeft het niks geholpen nu is ze werkloosquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...
dat doet bijna iedere jongen/manquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden op straat in mijn kruis gevoeld of ie er nog zat, jaMaar gelukkig is DAT nog nooit voorgekomen.
De strap. Nou ja, de "athletic supporter"quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de jockstrap of die siliconen thing?
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig isquote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doet bijna iedere jongen/man![]()
mimicken....je leert snel.
ja had toch wel verwacht dat ze enige zetels zou hebben.. maar er was zo een gerotzooi binnen haar partij... fraude etc...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen heeft het niks geholpen nu is ze werkloos
nu heeft alleen wilder de macht, als de PVV straks ministers moet leveren dan word het nog leuk met de machtsverdelingquote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. Als Wilders uitvalt..dan is het over met de PVV... de mensen die hij op de lijst heeft staan komen niet uit het bedrijfsleven o.i.d. Lijkt meer een populariteits contest...
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'dit gebeurt met uw dochters' en dan komen een paar marokkaantjes aan rennen. Of 'water staat aan onze lippen'... Vond het zo fout, dat het weer geweldig was.. Ze speelt in op de angst...
Nee, maar dat ziet een omstander niet..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig is
Misschien een leprapatient?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te voelen of je pik nog aanwezig is
quote:
OMG.quote:
Wheheh.quote:
en ik had in 2006 nog wel op haar gestemdquote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG.![]()
Dit verzin je toch niet... hahahahahaha geweldig!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik had in 2006 nog wel op haar gestemd
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu heeft alleen wilder de macht, als de PVV straks ministers moet leveren dan word het nog leuk met de machtsverdeling
Roemer is SP he.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..
ik ook!!quote:
je bedoelt brinkman denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..
o god ja, ik bedoel Hero Brinkman.quote:
Dat is echt zo'n fijne filmquote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens zien.
Tapas.
slaapsequote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef creno het volgende:
mensen ik duik in mijn bed, sweet dreams allemaal
Ja in het kader van niet-depressieve films is dat een fijnequote:
Voetbal gekeken?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag was fijn
En ik zeg niet eens hips, na 7 flesjes bier of zo
Bier, zon, voetbal, tapas en The Hangover
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef creno het volgende:
mensen ik duik in mijn bed, sweet dreams allemaal
7 flesjes op een lege maag vind ik normaal toch niet ECHT aan te raden met 61.6kgquote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voetbal gekeken?![]()
Nee, geen HIPS na 7 biertjes...das voor pussies..
je bent ook van de tapas?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens zien.
Tapas.
oi, op je lege maag?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
7 flesjes op een lege maag vind ik normaal toch niet ECHT aan te raden met 61.6kg
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eterquote:
Jaaaahquote:
net zoals fingerfood... je zit er zo vol van op een gegeven moment..quote:
Sushi!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eter), dan zijn die kleine hapjes over een langere tijd ideaal.
is echt niet zoveel hoor.quote:
ik doe het hier ook, allemaal spaanse hapjes... Tis altijd een big hit bij mensen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eter), dan zijn die kleine hapjes over een langere tijd ideaal.
nog nooit gegetenquote:
Ach, ga toch met je pik spelen jijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee daar komt het gedonder weer
Lees je dat Ang3l?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vis, mind you, maar sushi!
bitchfightquote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee daar komt het gedonder weer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, ga toch met je pik spelen jij
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, ga toch met je pik spelen jij
Oh, daar was je al mee bezig?quote:
Hij heeft zeker 'Plough that hole' opgezet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, daar was je al mee bezig?![]()
quote:
ik kan wel nee zeggen maar ik word dan toch niet geloofd denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, daar was je al mee bezig?![]()
moeilijk he, typen met 1 hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan wel nee zeggen maar ik word dan toch niet geloofd denk ik
Ieuw... visquote:
Daat in Twente is het allemaal 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet' zeker? Elke dag aardappels, vlees en groente.quote:
eet je helemaal geen vis? ook niet kabeljauw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |