En Ado met het poesje zegt iequote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, dan houden S_A en ik ons wel bezig met de kat
Noh, er was wel een moment waar we zaten te dansen en we zo met onze neuzen tegenelkaar gingen maar toen dacht ik nog dit kan niet man 14 jaar sat waar ben je mee bezig.quote:
EN DAT WAS EEN GROTE FOUTquote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Noh, er was wel een moment waar we zaten te dansen en we zo met onze neuzen tegenelkaar gingen maar toen dacht ik nog dit kan niet man 14 jaar sat waar ben je mee bezig.
Haha, C_N is even lang als een 14-jarig meisje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Noh, er was wel een moment waar we zaten te dansen en we zo met onze neuzen tegenelkaar gingen maar toen dacht ik nog dit kan niet man 14 jaar sat waar ben je mee bezig.
Haar billen waren te hoog voor jouw penis om haar te schuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Euhm... weet ik niet. Kate en Juliet? Dan wel.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook wel goed verneukt bij die ouders.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik haar vader was had ik je in elkander getyft.
From Paris With Love, als je in bent voor een beetje actie.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nog leuke films die ik zou moeten zien? Lees: downloaden?
Primal Fear. City Island. The Prestige.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nog leuke films die ik zou moeten zien? Lees: downloaden?
En dat wanneer je met de auto wegreed dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook wel goed verneukt bij die ouders.Die zus zei zo tegen haar dat ze mij met haar vriendin zag zoenen ( wat ze niet wist dat wij scharrelden =$ ) En dat hoorde die moeder dus die ouders zien me nu al helemaal als een smeerlap
HOe kan hij tegen haar billen schuren als ze met de neuzen tegen elkaar staanquote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar billen waren te hoog voor jouw penis om haar te schuren.
Dat kan ECHT nietquote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze is 3 cm langer ofzo. Maar ze heeft ook echt zo'n WD figuur.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, C_N is even lang als een 14-jarig meisje.
Face 2 face dansen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar billen waren te hoog voor jouw penis om haar te schuren.
Zet je eigen dood in scène en neem een andere identiteit aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook wel goed verneukt bij die ouders.Die zus zei zo tegen haar dat ze mij met haar vriendin zag zoenen ( wat ze niet wist dat wij scharrelden =$ ) En dat hoorde die moeder dus die ouders zien me nu al helemaal als een smeerlap
Wel een beetje logisch dat ze dat denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHA, en die vriendin was ook onder de 15 zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
GAST, ALS ZIJ ZICH HAD OMGEDRAAID HAD HIJ HAAR TOCH NIET KUNNEN SCHUREN. DENK EENS NA MANG.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
HOe kan hij tegen haar billen schuren als ze met de neuzen tegen elkaar staan?
[..]
Dat kan ECHT niet. Maar ik geef je wel kudo's
Dat had Joran eerder moeten doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zet je eigen dood in scène en neem een andere identiteit aan.
Toen was ik toch nog nooit met haar geweest. Maar die ouders weten nu al dat ik sowieso WEL met een 15-jarige ben geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat wanneer je met de auto wegreed dan.
Over wie ging die ping dan? Wie kon je niet schuren?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze is 3 cm langer ofzo. Maar ze heeft ook echt zo'n WD figuur.
[..]
Face 2 face dansen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha waarom krijg je ruzie met Ado anders?
Daarom dusquote:
Gast, wil je de nieuwe Tom Cruise worden of zo?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze is 3 cm langer ofzo. Maar ze heeft ook echt zo'n WD figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |