Zoals de naam al zegt zijn ze op een lage temperatuur in de oven gebakken, daardoor geven ze veel meer kleur af.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat is een baked eyeshadow?
Even alles opnieuw lakkenRevolution en Heli-yum denk ik
whoa, die eerste 2 zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Debsterr die oogschaduwtjes zien er inderdaad mooi uit
Okai, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals de naam al zegt zijn ze op een lage temperatuur in de oven gebakken, daardoor geven ze veel meer kleur af.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Mooie nageltjes komen er weer voorbij!!
Net mijn WK mani eraf gehaald. Morgen sportdag van mijn dochter en ik sta bij het speerwerpen. Aangezien ik heerlijk in het zonnetje sta, heb ik een holo gepakt. Wild at heart en een konad van OMG. Helaas nu geen zon, dus geen foto, hopelijk morgen ochtend nog even gauw.
Ik heb met beide geen problemen!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!![]()
Weet iemand of Catrice beter is dan Essence?
Mijn Essence is zo waterig
Het kan ook net aan je lakje liggen he..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen fan eigenlijk... dus aan mij heb je niks, sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Nou, daar zijn ze, de Londen-faal-foto's
[ afbeelding ]
Alles in zo'n stomme doorzichtige zak gepropt voor de douane... was best wat inpak- en propwerk!
[ afbeelding ]
Primark Lakjes!! Niet de meest geweldige kleuren... maar gewoon, omdat ze er lakjes hadden toch maar alle kleuren meegenomen...(1 pond p.s. ook maar!)
[ afbeelding ]
UV-reactive polish! Ben ik wel benieuwd naar, of dat wat doet. Ook van de Primark
[ afbeelding ]
Barry M Vivid Purple, Barry M Racing Green, Sleek Oxford, Sleek Poison Ivy
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve, Pastel Pink, Golden Peach
[ afbeelding ]
Models Own: Top Turquoise, Blue Lagoon, Blue Moon
En dan nog 2 Barry M oogschaduws, een paar make-up-kwasten, en 3 sleek palettes
(en kleren... hahaha, ook nog. De koffers waren vol op de terugweg)
heerlijk he, ik ben daar ook ernstig aan verslaafd!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had nog een zooi Lush gehaald... wat is dat een lekker spul zeg!!
Heerlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had nog een zooi Lush gehaald... wat is dat een lekker spul zeg!!
Ja, echt heel lekker!! Ik heb 3 van die blokken meegenomen: 1 shampoo-bar en 2 zeep-dingen.... Ik ben verliefd!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef progje het volgende:
[..]
heerlijk he, ik ben daar ook ernstig aan verslaafd!
En wat een geweldige nagellak buit
Dat zei die jongen van de winkel ook al! Geen idee wat het in NL kost... ik was nu voor 2 redelijk grote stukken zeep en een shampoo-bar waar ik volgens het winkelmeisje 4(!!!!) maanden mee kan doen bijna 18 pond kwijt..quote:
Leuk!! Heb je die nieuw gekocht? Of was dat 1 van de 2 die je had?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:Amygrace, die grijze uit de OP, ik heb er vandaag me in mijn handen gestaan. Vol twijfel... niet gedaan, maar nu zie ik hem bij jou!
Mooi!
Ik zit hier nu ook met natte handjes... Catrice - from dusk till dawn.
Straks een foto'tje als ze droog zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk!! Heb je die nieuw gekocht? Of was dat 1 van de 2 die je had?
Ik heb toch het idee dat je stiekem ook al meer wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |