Nou, dat zijn afgebladderde stukjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
*knip*
[..]
Die zijn lang ja!!![]()
Wat zit er allemaal onder je middelvingernagel joh?
wel 100quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik zoek een nagellak in een transparant roze/rode kleur, dus niet dekkend maar echt doorzichtig. Weten jullie er misschien een?
Jamaar, merken enzo? Ik zag er vandaag zo snel geen in het Kruidvat, of ik heb niet goed gezocht.quote:
Essence, Catrice, Manhatten enz enz enzquote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Jamaar, merken enzo? Ik zag er vandaag zo snel geen in het Kruidvat, of ik heb niet goed gezocht.
Ridgefiller+ nagellak en niemand die het zietquote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zonde... dat ze zo bladderen...
OPI Princesses Rule! is sheer roze, wel glitter. Ik weet niet of je dat zoekt?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik zoek een nagellak in een transparant roze/rode kleur, dus niet dekkend maar echt doorzichtig. Weten jullie er misschien een?
ik kreeg de indruk dat ze meer zocht naar iets wat je hier zo in de winkel kan kopen... Maar essence en catrice hebben volgens mij allebei wel een paar sheer pinksquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Princesses Rule! is sheer roze, wel glitter. Ik weet niet of je dat zoekt?
Haha ja dat zag ik inderdaad, dus heb m'n post aangepastquote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze meer zocht naar iets wat je hier zo in de winkel kan kopen... Maar essence en catrice hebben volgens mij allebei wel een paar sheer pinksEn al die andere merken trouwens ook wel
Niceeee!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice It Blue My Mind 2 laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence SYF Caribbean Sea + CG Passion in the Pacific ieder 1 laagje.
In 2 dagen tijd 3 untrieds afgestreept.
Thanksquote:
Er zitten nog wel wat ribbels in, maar qua sterkte zijn weer aardig in ordequote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niceeee!
Hoe gaat het met je ex acryl nageltjes?
Dat is mooi ! en rare nagel!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thankskwam er wel achter dat ik 1 rare nagel heb: die groeit aan de ene zijkant rechtomhoog, en de andere zijkant kijkt zo scheel als wat
.
[..]
Er zitten nog wel wat ribbels in, maar qua sterkte zijn weer aardig in orde.
Voor de Duitsersquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Skaai het volgende:
Ik vind de Essence site stom, die Into the wild collectie trend edition is helaas niet verkrijgbaar!
WAAROM HEBBEN JULLIE HEM DAN?!.
die rechtse is net ate berries at the canaries! Gaaf! En alweer een felrood? Nu weten we het wel hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Debsterr die oogschaduwtjes zien er inderdaad mooi uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |