Je hebt de wedstrijd toch wel gezien zeker? Rusland speelde NLD helemaal van de mat en dat is puur te danken aan strijdlust! De russen hadden dat.. De Nederlanders dachten vanaf minuut 1 al dat het in de pocket was. Nld komt zwaar kwaliteit te kort en dat is een combinatie van spel en mentaliteit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef minutenman het volgende:
[..]
spanje is dan ook geen topteam, kom gewoon terug na de poule-fase. je hebt geen materiaal om mee te trollen. japankameroen
Ik vind je hilarisch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef BB-King het volgende:
11-0
Iedere basisspeler bij Oranje scoort en Stekelenburg mag een penalty erin schieten die hij eerst nog mist maar aangezien hij er later nog eentje mag maken na een schwalbe van Boschker die Van Persie in de spits had vervangen, pikt hij ook z'n goaltje mee. En nee, ik heb geen oranje bril op, ben zelfs kritisch!
nederland wint anders wel veel. desondanks je constant doelt op het verlies van rusland twee jaar geleden. tijden veranderen, zoek anders nieuw materiaal op. daarnaast was er ook meer in het spel dan 'strijdlust'.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd toch wel gezien zeker? Rusland speelde NLD helemaal van de mat en dat is puur te danken aan strijdlust! De russen hadden dat.. De Nederlanders dachten vanaf minuut 1 al dat het in de pocket was. Nld komt zwaar kwaliteit te kort en dat is een combinatie van spel en mentaliteit.
Wat Nederland mooi maakt is dat het een klein landje is maar ze opzich toch een aardig team bij elkaar weten te sprokkelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef minutenman het volgende:
[..]
nederland wint anders wel veel. desondanks je constant doelt op het verlies van rusland twee jaar geleden. tijden veranderen, zoek anders nieuw materiaal op. daarnaast was er ook meer in het spel dan 'strijdlust'.
daarom staat het ook 4e op de wereldranglijst.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar om nou meteen te denken dat het een topvoetballand is... nou nee daar ben ik het gewoon niet mee eens![]()
Daarom zijn er ook 0.0 prijzen. Stop nou zelf eens met trollen.. Als jij denkt dat 4e staan belangrijker is dan prijzen winnen en meedraaien op toernooien (ipv 8e eruit vliegen) dan is er echt iets mis met jou om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef minutenman het volgende:
[..]
daarom staat het ook 4e op de wereldranglijst.
Er staat nog een Beker van het EK 88...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook 0.0 prijzen. Stop nou zelf eens met trollen.. Als jij denkt dat 4e staan belangrijker is dan prijzen winnen en meedraaien op toernooien (ipv 8e eruit vliegen) dan is er echt iets mis met jou om eerlijk te zijn...
prijzen linken aan prestatie-vermogen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook 0.0 prijzen. Stop nou zelf eens met trollen.. Als jij denkt dat 4e staan belangrijker is dan prijzen winnen en meedraaien op toernooien (ipv 8e eruit vliegen) dan is er echt iets mis met jou om eerlijk te zijn...
Ben je gek, de halve selectie is toonaangevend bij clubs in de top van het voetbal wereldwijd, maar we hoeven natuurlijk niet te denken dat Nederland een topvoetballand isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat Nederland mooi maakt is dat het een klein landje is maar ze opzich toch een aardig team bij elkaar weten te sprokkelenMaar om nou meteen te denken dat het een topvoetballand is... nou nee daar ben ik het gewoon niet mee eens
![]()
En doe niet alsof ik troll want ik meen elk geschreven woord wat ik hier schrijf
Ja, maar het chauvinistische gehalte moet in Nederland altijd hoog gehouden worden, begrijp je toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd toch wel gezien zeker? Rusland speelde NLD helemaal van de mat en dat is puur te danken aan strijdlust! De russen hadden dat.. De Nederlanders dachten vanaf minuut 1 al dat het in de pocket was. Nld komt zwaar kwaliteit te kort en dat is een combinatie van spel en mentaliteit.
6x Honda?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |