quote:
Jij hebt ook van die hoge standen ingevuld?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Het gaat komende weken ook nog een paar keer 5-2 en 5-3 worden![]()
Jij, geef maar toe.quote:
Ja, toen had ik nog geen verstand van voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook van die hoge standen ingevuld?
Hoi Bosquote:
Nu wel, want je weet nu wat buitenspel isquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, toen had ik nog geen verstand van voetbal
Nu wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, toen had ik nog geen verstand van voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JEPquote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel, want je weet nu wat buitenspel is
Zaaiquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel?Huh je heb 3-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You've looked at the prophecy? My dear Bellatrixquote:
quote:
quote:
Ik ook maar wel met laptop op schootquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ga straks lekker op de bank hangen voor Italie - Paraguay
Die kut Harry heeft alle prophecy's kapot gegooid dus nee. Dit heb ik uit die grote duim van Mr Trewlany gezogen of hoe heet die bee-otch.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
You've looked at the prophecy? My dear Bellatrix
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kut Harry heeft alle prophecy's kapot gegooid dus nee. Dit heb ik uit die grote duim van Mr Trewlany gezogen of hoe heet die bee-otch.
Hij is zeker lekkerquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het over die 3![]()
En de winst van Italie
Niet terugkrabbelen nu hequote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
ssssst, ik wilde D. in de waan laten dat ik deal met hém had gesloten
Die staat ook koud hierquote:
Idd, fokking eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |